sobota, 16 lutego 2013

Przeprosiny

Hej, pragnę was strasznie przeprosić za to, że ( na razie) nie wywiązuje się z obowiązków. Ogólnie powiem bardzo oryginalnie ,,nie mam czasu'' ale to nie prawda. Mam teraz ogrom obowiązków m.in. prace domowe. Do przyczyn mogę także dołączyć to, że mój internet działa, jakby chciał ale nie chce. Wena twórcza mnie opuściła. Nie mam pomysłu, żeby skleić zwykłą stylizacje, a co dopiero na coś lepszego, żeby wstawić to na bloga. Na razie możecie nie doczekać się postów z mojej strony ale od następnego tygodnia (być może tego) postaram się wykrzesać z siebie tyle weny, chęci jak sportowiec na treningu.
Jeszcze raz przepraszam,
Dominik

P.S.Bardzo dziękuje za 199 obserwatorów.

2 komentarze:

  1. Szkoda, ale każdy ma swoje realne życie i czasem nie ma się czasu na bloga- czekam na "następny tydzień"
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  2. Internet widzę wrócił i zapał też.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy