wtorek, 13 maja 2014

But we found something better ( ♥ Softengine- Something better ♥ )


Witajcie!
Dzisiejszy dzień spędzam w domu (dziękuję maturzystom, którzy piszą dzisiaj niemiecki). Po raz pierwszy zrobiłam sobie listę rzeczy do zrobienia, zawsze byłam pewna, że to głupota, a jednak zauważyłam, że to całkiem przydatna rzecz- wyobraźcie sobie tę potężną radość, gdy możecie po kolei wykreślać podpunkty. Ta duma i satysfakcja, że zrobiliście to, co trzeba było zrobić. Jedną z tych rzeczy było zrobienie brownie (=amerykański murzek xd). Tak, podjęłam się takiego wyzwania. Dlaczego wyzwania? Bo pieczenie ciast to dla mnie czarna magia... Dlatego żałujcie, że nie widzicie mojego entuzjazmu i zadowolenia, gdy zobaczyłam, że się udało! :D
~
Co do stylizacji: Zjecie mnie za to, że jest za prosta, czytaj sukienka, torebka, buty i biżuteria. Wiem, wiem. Nie lubię przekombinowania, poza tym dla mnie nie jest prosta- sukienka to efekty DIY, buty również. Kolor, który w niej wysuwa się na pierwsze miejsce- czarny. Czemu mnie to nie dziwi... Co sądzicie? :)


Woalka- Special Offer
Naszyjnik- ???
Torebka- Callie's Picks
Sukienka- x2 spódnica Basics, top Basics
Buty- Special Offer, Decades

7 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi sie podoba. Dzięki naszyjnikowi i woalce nie jest prosta i pusta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, lecz buty mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja ale dla mnie za mroczna.Zgadzam się, buty też mi się nie podobają.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne DIY, z chęcią bym takie zrobiła, lecz nie stać mnie na zakup 2 spódnic XD Na twoim miejscu poszalałabym trochę z kolorami, bo jest tu tylko czerwona szminka ;/ Buty także niczego sobie!

    Pozdrawiam, Amelia*_* ! ♥

    PS: Blog super odnowiony( wygląd bloga i wgl ;D ), dopiero dziś zobaczyłam reklamę na CSie, i zobaczyłam jaki to teraz super blog! Bardzo zachęca do komentowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie proste, minimalistyczne stylizacje. Twoja również mi się spodobała, cudowna!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy