wtorek, 27 maja 2014

Co kryje moja szafa? #1



Co kryje moja szafa? #1


Od dłuższego czasu zastanawiałam się co zrobić, by pomóc w rozwoju bloga. I kilka dni temu naszedł mnie ciekawy pomysł. W serii kilku odcinków pokażę wam wybrane rzeczy z mojej szafy i ułożę z nimi stylizacje.  
Dziś podstawą stylizacji będzie White Jersey Mini Skirt/Basics/55sm.

Spódniczka ta jest uniwersalna i tania. Pozwolić na nią sobie może każdy. Warto mieć ją w swojej szafie.
 


1. Płaszcz  Pro Microphone Bluzka  Frankie Morello Tribute  Kopertówka  Royalty  Jazzówki  Basics
2. Płaszcz  no name  Bluzka  Riviera Kopertówka Bonjour Bizou  Skarpetki Killah  Koturny Bonjour Bizou

 

Macie ją w swojej szafie? 
Jak Wam się podoba artykuł i stylizacje? 

Pozdrawiam, Anita :)

11 komentarzy:

  1. Ciekawe stylizacje, pierwsza stylizacja jest ładniejsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, bardziej podoba mi się połączenie kolorystyczne w drugiej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, druga stylizacja podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na dział bardzo fajny :) Mam tą spódniczkę, ale jeszcze nic z nią nie wymyśliłam. Twoje stylizacje mi się podobają, pierwsza ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie także bardziej przemawia stylizacja nr 2. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu kupiłam tę spódniczkę gdy pojawiła się w sklepie. Stylizacje są ładne, druga jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę cudną spódniczkę! Od razu wpadła mi w oko :) Podoba mi się twoja druga stylizacja :)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj... Tą spódniczkę mam od kąd tylko weszła do Starplazy ;) Ładna, uniwersalna, fajnie wykonana... Co do stylek to obie super, lecz w pierwszej zmieniła bym te oxfordki na jakieś szpileszki ;) Druga jest idealna *^* Zmieniłabym tylko kolor włosów z tej marchewy na czarne ;*

    Zachwycona Amelia*_* pozdrawia ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylki ok, spódnicę muszę kupić.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęciłaś mnie do jej zakupu, zaraz będzie moja. Bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy