środa, 28 maja 2014

wnętrzomania #16.

Villa Beach skończona! Uważam, że jest to świetny moduł do pracy, ładny i przyjemny do dekoracji. Za tydzień postaram się to ładnie posklejać i pokazać wam całość, a dzisiaj pokażę wam ostatni fragment tego apartamentu. Jak poprzednie aranżacje zachowany jest w kolorze białym  połączonym z drewniano beżowym. Niebieskie i zielone dodatki ładnie przełamują obraz i dodają trochę koloru zapobiegając monotonii. Początkowo chciałam stworzyć tam sypialnie, jednak pod wpływem weny postawiłam na taki mały misz masz i połączyłam kuchnię, jadalnię i salon w jedno. Jak mi to wyszło zostawiam do oceny wam.
Enjoy!


8 komentarzy:

  1. Świetny pokój, na pewno zajął dużo czasu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie urządzone wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wnętrze. Takie spokojne, schludne i miłe dla oka :)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pokój. Bardzo podoba mi sie połączenie kolorystyczne, szczególnie część jadalni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny pokój. Wszystko w jednym stylu, ciepło, delikatnie, tylko podłoga chyba powinna być trochę inna XD Uwielbiam takie wnętrza ♥

    Pozdrawiam, Amelia*_* ;D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy