środa, 7 maja 2014

So don't act like it’s a bad thing to fall in love with me


Witajcie.  
Obiecałam sobie, że ten dzień będzie pracowity, że nie zmarnuję go przed komputerem, a tym czasem, mija półtorej godziny jak to robię. Jednak zawsze można wszystko nadrobić, więc wrzucam szybko stylizację, a ja zabieram się (jednak bez większego entuzjazmu) do roboty! :)
Co do stylizacji: Jestem z niej cholernie dumna. Sukienka powstała z czterech części i to ona sprawia, że rozpiera mnie duma. Znów klasyczne wydanie- biel, czerń i srebro. 
~
Od dzisiaj prawdopodobnie będzie taki układ notek, co Wy na to? Czy bez różnicy Wam to?

 Łańcuch- PPQ
Top(biały)- Basics
Top(czarny)- Original Future
Pasek- It Girls
Spódnica(czarna)- It Girls
Spódnica(biała)- Basics
Torebka- Callie's Picks
Buty- Nelly.com

6 komentarzy:

  1. Genialny pomysł na sukienkę! *-*
    Jeju, ja też sobie obiecałam przed tym długim weekendem, że się wezmę za mojego bloga, a tu dalej nic... Masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna stylizacja :D

    zgłosiłam się pod postem o castingu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy