wtorek, 20 maja 2014

wnętrzomania #15

Pomału jestem na finiszu by skończyć jedno piętro mojego Beach Villa. Wcześniej pokazywałam wam jego dwa fragmenty - łazienkę i holl ze schodami. Dzisiaj chciałam wam przedstawić kolejny fragment, a dokładniej 'wejście' do apartamentu. Początkowo miało ono być otwarte, jednak kiedy zauważyłam te drzwi z tym słodkim psiakiem wiedziałam, że muszę ich żyć :)
Nie jest to złożona aranżacja, gdyż czasami uważam, że mniej znaczy lepiej. I tak jest w tym przypadku.
Enjoy!



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wejście. Piesek rzeczywiście jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto, ciekawie i ładnie :)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, aranżacja przyjemna dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolorystyka wnętrza, chyba sama zacznę urządzać Beach Villę ;D PS : Coś mi nie pasują te potrójne drzwi, wywaliłabym szklane i wstawiła tam zwykłe szkło, bez tych komplikacji ;)

    Pozdrawiam, Amelia*_* ;*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy