środa, 28 maja 2014

Gepardka wszędzie


Cześć! 
Kontaktują się z Wami już tylko flaki Pauliny. Ten tydzień jest jednym z najgorszych w tym roku szkolnym, następny wcale nie zapowiada się lepiej... Walka o ostatnie dobre oceny, słuchanie w kółko "a co mogę poprawić, bla bla bla". Cieszę się, że mi udaje się w pierwszym terminie zaliczyć wszystko dobrze (no, są jakieś wyjątki).
Co do stylizacji: Podstawa to boyfriendy. Miały być te z Velvet Orchid, jednak nie posiadam żadnych pieniędzy... -.-
Padam, ludzie. A jeszcze muszę zaprojektować zaproszenie na urodziny mojej młodszej siostry.



Kapelusz- Mr.
Okulary- Riviera
Kurtka- Nelly.com
Łańcuch- PPQ
Koszula- Millionaire Mansion Fashion (dobrze napisałam?)
Bluzka- brak metki
Pasek- It Girls
Spodnie- Killah
Torba- It Girls
Szpilki- Nelly.com

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, nic bym nie zmieniała :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam luz, oceny wystawione, zero poprawek.
    Ciekawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zazdroszczę sytuacji. Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też są jeszcze poprawki. Fajna stylizacja. Bardzo podoba mi sie połączenie koszuli z kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Ta torebka do mnie nie za bardzo przemawia :/ Kocham boyfriendy!!!
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapelusz w stosunku do głowy zbyt mały, okulary dziwnie tu leżą, ale tak to jest okej :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy