czwartek, 29 maja 2014

Hot or Not #1

Cześć, ja - selena876Kitty i Rewelacjaa będziemy od dzisiaj oceniały wasze stylizacje w Hot or Not. Na końcu postu jest ankieta w której to wy możecie zagłosować kto jest "Hot" a kto "Not".

BlackLilou 


 Rewelacjaa: Twoja stylizacja jest bardzo ładna.Podoba mi się połączenie tych dwóch koszul z tą spódnicą. Buty pasują do czapeczki.Ogólnie to dodałabym jakiś naszyjnik oraz torbę.Twój Outfit jest bardzo dziewczęcy.Moim zdaniem HOT
selena876Kitty: Kolorystycznie jest idealnie! Podoba mi się.  Jednak zmieniłabym buty na jakieś inne - po prostu mi tu nie pasują. Natomiast czapkę zamieniłabym na jakiś inny dodatek np. drobną biżuterię. Mimo wszystko HOT

the_gusty





Rewelacjaa: Pierwsze co rzuca się w oczy przy twojej stylizacji to buty i torba. To połączenie jest całkiem dobre, aczkolwiek złote ozdoby na torebce nie pasują do srebrnego naszyjnika.Jeśli dodałabyś tam zamiast tej bluzki jakąś koszulę i zmieniła naszyjnik,stylizacja mogłaby być ładna. Na tą chwilę HOT/NOT
selena876Kitty: Jeśli chodzi o torebkę to bez złotych kuleczek (?) wyglądałaby lepiej w Twojej stylizacji. Więc przede wszystkim zmieniłabym torebkę i spódnicę. Przyznam, że naszyjnik całkiem dobrze wygląda w połączeniu z tą spódnicą. Jak już to do tej spódniczki nie dałabym tej bluzki, moim zdaniem bardziej pasowałaby tu jednolity kolor. Szary lub czarny.  HOT/NOT

Weronikao99


Rewelacjaa:Nie wiem co sądzić o tej stylizacji.Całkiem różni się od dwóch poprzednich. Spódnica ładnie pasuje do butów.Koszulka z 'doczepionym' wzorem jakiejś galaktyki? Hmm..troszeczkę dziwne.Twoja stylizacja jest u mnie pod znakiem zapytania.Nie wiem jak ją ocenić HOT/NOT
 selena876Kitty: Mam podobne zdanie co Rewelacjaa. Często widuje bardzo podobne stylizacje do Twojej na Stardoll. Z jednej strony stylizacja nie wygląda aż tak źle ale nie wygląda też do końca dobrze. Czuję trochę przepych. Falbany, dziury, bluzka z motywem, pasek-łańcuch, kokarda na torebce. Za dużo tego! NOT

ZA TYDZIEŃ OCENIMY:
1. Lawliet.
2. CarmelElectra
3. punkkokoo



Podzielcie się opiniami w komentarzach. :)
 

4 komentarze:

  1. Fajny post :) Zgadzam się całkowicie z waszymi zdaniami :) Najlepiej wygląda BlackLilou.
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynka tylko hot jak dla mnie.
    Trochę błędów w opiniach jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko jedna stylizacja mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy