piątek, 16 maja 2014

Look my way


Cześć, cześć. 
Nawet nie macie pojęcia, jak strasznie się cieszę, że rozpoczął się już weekend. Dzisiaj miałam trzy lekcje (9.50-12.30), potem zrobiłam sobie spacer do domku (4km), nieważne, że szłam 45 minut (byłoby krócej, ale: a) bolące kolano b) moje "ochraniacze" czyli trzech kolegów z klasy kawałek mnie odprowadziło), o dziwo, w ogóle się nie zmęczyłam. W następnym tygodniu moje siedemnaste urodziny, hoho. 
Co do stylizacji: Chciałam stworzyć coś z tą spódniczką, od razu (na szczęście) wpadł mi do głowy taki pomysł. Czuję tutaj lekkie nawiązanie do marynarskiego stylu, przez połączenie bieli z granatem i czerwienią. Co sądzicie? :)


Łańcuch- PPQ
Blazer- RIO
Bluzka- It Girls
Spódnica- It Girls
Pasek- Bonjour Bizou, HB
Bransoletka- Voile
Buty- Bonjour Bizou

10 komentarzy:

  1. Ładna, ale tak na nią patrzę, patrzę, patrzę... i coś mi nie pasuje.
    Wciąż nie mogę ustalić, co dokładnie.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja podoba mi sie, ale zdjęłabym biżuterię i wymieniła pasek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sttylizacja nawt spoko:)
    Ja też się cieszę z weekendu a jeszcze 3 dni wolne bo klasa jedzie na wycieczkę:)
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym umarła XD Cd. stylizacji to nawet fajna ;) Wszystko razem jest spójne stylistycznie, tylko nie pasuje mi tutaj trochę ta marynareczka ;D Brakuje mi również tutaj jakiejś czerwonej torebeczki ;*

    Pozdrawiam, Amelia*_* ;> !

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, jest tutaj trochę stylu marynarskiego, ale chyba niezbyt wiele ;) Stylizacja mi się podoba, ale mam dziwne wrażenie, że Twoja doll przytyła.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy