sobota, 3 maja 2014

Nudny sobotni wieczór

Dzisiejszy wieczór jest jednym z nudniejszych, dlatego postanowiłem pobawić się w gimpie. Kiedyś też się "bawiłem" i swoje "prace" publikowałem na blogu. Jeśli chcecie go obejrzeć zobaczcie mój profil na bloggerze.

Przechodząc do grafiki, postanowiłem zrobić Gagę. Wiem, że są niedoróbki, ale to moja pierwsza praca od roku, starałem się ją zrobić jak najlepiej. Liczę na wasze subiektywne oceny. :)

(to pod ręką to pierś XD)

Czekam na wasze oceny. 
Pozdrawiam/Dominik.

4 komentarze:

  1. Już Ci mówiłam ;)
    Czyżby wyjaśnienie, że jest to pierś odnosiło się do mojego pytania? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet dobrze jak na luźnego grafika, dla którego to jest hobby. Ja kiedyś próbowałam zacząć graficzyć, kupiłam tablet, ale po paru próbach wróciłam do moich tradycyjnych metod - ołówek i kartka.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy