niedziela, 11 maja 2014

I must have

Skoro Paulina nie może dzisiaj zrobić "I must have", to ja postanowiłem je zrobić. 
Postanowiłem wybrać same rzeczy za starmonety, który każdy powinien mieć w swojej szafie.'

Oto moje propozycje:
1. Cropped Tee - Bonjour Bizou (30sm)
Biała, uniwersalna bluzka przed pępek. Powinna być w każdej szafie, chociażby do wysokich spódnic czy do modnych spodni.
2. Voile - Pastel Zebra Top (77sm)
Transparentność to rzecz, która dodaje uroku tej bluzce. Już od dwóch sezonów ten styl jest modny. Również na plus jest jej kolor, pastele nadal królują na światowych wybiegach.
3. It Girls - Pencil Skirt (70sm)
Spódnica ołówkowa, jak dla mnie jedna z ładniejszych na stardoll. Podoba mi się jej barwa oraz krój. Pasuje do eleganckich stylizacji.
4. Voile - Slit Gown Skirt (104sm)
Dzisiejsza najdroższa propozycja, pomimo ceny jej krój oraz kolor zmusiły mnie do kupienia jej. Na plus również jest odkrycie nogi.

Stylizacje:

1. Narzutka - Miss Sixty, Bluzka - Bonjour Bizou, Spodnie - Nelly.com, Szpilki - YH.
2. Żakiet - Pretty'n'love, Body - Voile, Spódnica - Voile, Kopertówka - Royalty, Szpilki - Darmówka
3. Kurtka - Archive, Koszula - It Girls, Pasek - Saint Laurent Paris, Spódnica - It Girls, Balerinki - MM.
4. Żakiet - Nelly.com, Bluzka - Voile, Spódnica - Callie's Picks, Szpilki - YH.

Opisy stylizacji:
1. Postanowiłem odsłonić pępek lalce i wytatuować jej ramię. Całość w dżinsie z świetnymi, klasycznymi szpilkami.
2. Z tą stylizacją umęczyłem się najdłużej, jak się okazuje, tą spódnicę nie tak łatwo z czymś zestawić. W końcu znalazłem pastelowe body i wreszcie udało mi się stworzyć coś spójnego.
3. Stylizacja godna spotkania biznesowego. Całość spaja luźna kurtka, a elegancji dodaje koszula połączona wraz z ołówkową spódnicą.
4. Klasyczne zestawienie pasteli i bieli, ten set robiło mi się najprzyjemniej.

Jak podoba wam się post i stylizacje? Wyrażajcie swoje opinie w komentarzach.
Pozdrawiam/Dominik.

5 komentarzy:

  1. Fajny post, muszę kupić te rzeczy, bo chyba tylko jedną posiadam. Ładne stylizacje, druga jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne stylizację, muszę kupić top.

    OdpowiedzUsuń
  3. posiadam tylko spódniczkę 70 sm, a stylizacje bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje b. fajne, właściwie to cały post b. fajny. Zakupioną miałam spódniczkę ołówkową i ostatnią spódniczkę, ale nigdy nie wiedziałam z czym ją zestawić. Po twoim poście myślę, że reszta rzeczy również znajdzie się w mojej szafie. :)

    ewa9995012

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre wybory. Myślę że najlepszą stylizacją jest 3. Elegancka, prosta. Taka do pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy