niedziela, 18 maja 2014

Castingi

Blog potrzebuje nowych, pełnych zapału redaktorów, dlatego postanowiłem zorganizować castingi.

Casting na stanowisko redaktora dziennego

Wymagania:
Min. 12 lat,
poprawna polszczyzna, interpunkcja itp.,
umiejętność robienia stylizacji,
umiejętność robienia screenów.
Do zgłoszenia proszę wysłać 2 próbne stylizacje.


Casting na redaktora do "Gucci, Prada i Versace, czyli światowe pokazy".*

Wymagania:
min. 12 lat,
poprawna interpunkcja, ortografia, poprawna polszczyzna,
umiejętność wyszukiwania i opisywania wybranych pokazów danego sezonu.

Casting na redaktora do "Historii Modelki".

Wymagania:
min. 12 lat,
poprawna interpunkcja, ortografia, poprawna polszczyzna,
znajomość modelek.

Casting na jurora do "Hot or Not"

Wymagania:
min. 12 lat,
poprawna interpunkcja, ortografia,
umiejętność oceny stylizacji innych.

I to na tyle, castingi trwają do 25.05.2014 r.

Pozdrawiam/Dominik. 


*dział, w którym raz na dwa tygodnie pokazywane są zdjęcia z pokazów, światowych jak i zarówno polskich.

15 komentarzy:

  1. Cześć. Jestem Patrycja, mam rocznikowo 13 lat. Jestem wesoła, lubię robić to co kocham. Chciałabym zostać jurorem w waszym "Hot or not". Sądzę, że się do tego nadaję. Więcej informacji o mnie na stardoll. Kryję się pod nickiem Sylwia5278

    Pozdrawiam Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie dzienny, ale ja nie potrafię nawet dwa razy w tygodniu zmienić stylizacji doll. ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia, ja niestety nie będę miała wiele czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Nazywam się Weronika na stardoll BlowStar. Mam 14 lat. Chciała bym się zgłosić na posadę redaktora dziennego.
    Stylizacje - http://i59.tinypic.com/2lwppol.png

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, ja nie wezmę udziału :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Już na jednym blogu pisze, a na 2 to bym nie dała rady XD Z tej okazji się nie zgłoszę ;/

    Pozdrawiam, Amelia*_* ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do redaktora dziennego. Mam na imię Nina i mam 13 lat. Na stardoll loloSrebro :)
    Stylizacje: http://stylizacjelolosrebro.blogspot.com/2014/05/najlepsze-stylizacje-dla-exeplium.html
    (nie reklamuje bloga, tylko nie mogę przesłać zdjęć na stronach z hostingiem)
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, chciałabym zostać jurorem hot or not :3
    *Trochę o mnie
    Mam na imię Angelika.Mam 13 lat i mieszkam w Częstochowie.
    Piszę poprawnie ortograficznie i nie popełniam błędów interpunkcyjnych ( W końcu ma się 6 z polskiego na koniec roku :D )
    *Blogger
    Umiem dodawać posty,robić screeny itd. Jednym słowem- ogarniam go :3

    *Pozdrawiam serdecznie- Rewelacjaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Potrafię oceniać stylizację innych (tak sądzę ^.^)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :) Chciałabym zgłosić się do stanowiska "Gucci, Prada i Versace, czyli światowe pokazy".
    O mnie :
    Mam 13 lat , na stardoll jestem 4/5 dni w tygodniu . interesuje się modą . Radzę sobie dobrze z ortografią i interpunkcją a także z wyszukiwarką GOOGLE . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć.
    Jestem Ciara, mam 13 lat. Zgłaszam się do stanowisk: juror od Hot or Not oraz na stanowisko redaktora dziennego.
    Znam zasady interpunkcji i ortografii, przynajmniej tak sądzę. Bez problemu potrafię sprawiedliwie ocenić stylizację. Z robieniem screenów również nie ma żadnego problemu!
    1. http://3.bp.blogspot.com/-BfGDMN6Ijgg/U4Hmh5saPjI/AAAAAAAAAOg/Z0pM5wW-4fo/s1600/dsafeagfe.png
    2. http://4.bp.blogspot.com/-yCU6F5K3fEA/U4Hf1PRlBpI/AAAAAAAAAN8/1di_DQnxqts/s1600/der4j.png
    3. http://2.bp.blogspot.com/-X0SH1nsE7-k/U4Di-DGn5WI/AAAAAAAAANE/_in0xgdoyWw/s1600/sw4c.png

    selena876Kitty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, zapomniałam!
      Codziennie jestem obecna na Stardoll więc mam czas na dodawanie codziennie postów.

      Usuń

Obserwatorzy