niedziela, 18 maja 2014

I must have


Witajcie.
Dzisiejsze I must have będzie podobne do tego tydzień temu- nie będą to rzeczy, które ukazały się w najnowszej kolekcji, lecz taki jakby "mini przegląd Starplazy". Dlaczego? Pusty portfel chyba mówi sam za siebie... Mam nadzieję, że nie będziecie źli i mimo to, chętnie przeczytacie moje propozycje :)


1. Spodnie z łatami | 8sd | Bonojur Bizou | Jeansy, które w rzeczywistości uwielbiam i nie potrafię chodzić w innych spodniach. Na Stardoll zakładam je na swoją doll niezbyt często, wolę pobawić się innymi fakturami. Jednak gdy widzę te, myślę o lecie. Powinny być w naszej szafie, zwłaszcza, że ich cena jest przystępna!
2. Wiązany sweter | 50 sm | Mr. | Cudny, wiązany sweterek, którego użycia powoduje, że stylizacja staje się "rozluźniona". Ciekawy dodatek, poza tym 50 sm to nie majątek!
3. Półprzezroczyste szpilki | 5 sd | Riviera | Ciekawie ożywiają stylizacje. Żałuję, że nie ma na Stardoll takich w czarnym kolorze. W rzeczywistości, gdybym chodziła często w szpilkach, na pewno taki model musiałby znaleźć się w mojej kolekcji!
4. Krótka koszula | ? sd | It Girls | Na metce od mojej koszuli zawitał błąd- pokazuje mi się cena 0 sd, co jest niemożliwe. Ma przyjemny kolor, nadaje się do delikatnych stylizacji. Trzeba mieć ją w szafie! :)

Stylizacje




 PS Kochani, cieszę się, że jest Was już tyle. Dominik niedługo poda wyniki Wielkiej Loterii, a ja, chcąc Wam również podziękować, organizuję konkurs. 

Stwórz stylizację, w której znajdować się będzie któryś z dzisiejszych rzeczy Must Have!
Zgłoszenia składajcie pod tym postem do 25 maja, do godziny 18.00, wyniki tego samego dnia lub dzień później. Dla zwycięzcy przewidziana nagroda w wysokości 25 sd. 
Jeśli ktoś niema żadnej z tych rzeczy, może wykonać stylizację na mojej doll. 
Powodzenia! :)

13 komentarzy:

  1. Mam z tych rzeczy sweterek i koszule. Najbardziej podoba mi sie pierwsza i druga stylizacja, chociaż trzecia też jest niczego sobie. W konkursie na pewno wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam buty. :) Super stylizacje. Może zrobię jakąś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i druga stylizacja są przepiękne! Urzekły mnie. Trzecia mniej, ale jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie :) Jeśli nie zapomnę to wezmę udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 2. Bardzo ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam spodnie, faktycznie są cudowne! ♥ Stylizacje super, mój faworyt 3 ;* Jedynie do czego w tej stylizacji bym się przyczepiła, to torebka która moim zdaniem nie pasuje kolorystycznie ;) Na 5+!

    Amelia*_* ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty i bluzkę mam, ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wybór :) Może się zgłoszę, jak nie zapomnę.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pokazuje ci się cena 0sd bo skorzystałaś z oferty 3 za 2? xd

      Usuń
    2. A może ;)

      Usuń
  9. Mam wszystkie te rzeczy :)
    Stylizacje ładne c;

    Zgłaszam się.
    http://bankfotek.pl/view/1728261
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje, druga najlepsza! :)
    Zgłaszam się do konkursu
    http://i60.tinypic.com/2gw713b.jpg
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy