niedziela, 11 maja 2014

You dial my number Your dreams start crumbling


Cześć wszystkim.
Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że I must have dzisiaj się nie pojawi, ponieważ muszę dokończyć III część "Dziadów" a w dodatku za chwilę przyjadą do nas goście. Szybciutko dodaję stylizację, którą stworzyłam na szybki konkurs na Ciekawszego, oczywiście nic z tego nie wyszło :)
~
Co do stylizacji: Przezroczystą spódniczkę udało mi się kupić za *7sd* z czego bardzo się cieszę, bo od jakiegoś czasu jej szukałam. Tak jak wspomniałam, w konkursie trzeba było użyć tej skórzanej koszuli. Jak mi wyszło? Ocena należy do Was!


Czapka- Original Future, HB
Kurtka- Nelly.com
Koszula- Fallen Angel, HB
Torba- RIO, HB
Spódnica(top)- Original Future
Spódnica- Pretty'n'Love, SB
Buty- Nelly.com


4 komentarze:

Obserwatorzy