niedziela, 4 maja 2014

I MUST HAVE #2


Dzisiaj, po miesięcznej przerwie od działu I must have, powracam z jego drugą odsłoną. Bardzo Was za tę przerwę przepraszam- spowodowane to było brakiem czasu, funduszy no i też trochę (jednak na szczęście najmniej)- lenistwem. Od razu mówię, że dzisiejsza odsłona będzie ciut niedopracowana (nie umiem pracować na nieswoim komputerze). Zapraszam do lektury, mam nadzieję, że mimo to, spodoba się Wam :)


1. Koszula khaki | 14 sd | Kojarzy mi się z safari. Ostatnio przeżywam fascynację bluzkami koszulowymi lub właśnie koszulami, zarówno na Stardoll jak i w normalnym życiu, dlatego, mimo ceny włożyłam ją do koszyka.
2. Kapelusz | 93 sm | Kojarzy mi się z Chińczykami uprawiającymi ryż. Nie mam pojęcia, jak to założyć, ale kupiłam ze względu na cenę- myślę, że powinno takie coś znaleźć się w szafie :)
3. Lordsy | 98 sm | Zakochałam się w modelu tych butów. W swojej szafie mam tylko jedną parę (na Stardoll i w rzeczywistości wyglądają tak samo), a te postanowiłam kupić, żeby poszerzyć kolekcję. Przecież nie zawsze doll musi mieć obcasy?
4. Białe sandałki na szpilce | 8sd | Idealne do letnich stylizacji. Zwiewnie, ale z nutką pazura. Ohy i ahy. Są cudne. W rzeczywistości na takich wysokich bym się zabiła, ale nieważne :)

Stylizacje



Później dodam, skąd rzeczy.
Podoba Wam się?

3 komentarze:

  1. Super artykuł! Muszę doładować konto! Tyle ślicznych ciuchów doszło! Najładniejsza pierwsza stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze dział wrócił :) Posiadam kapelusz i lordsy. Stylizacje są fajne, pierwsza i druga najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy