czwartek, 1 maja 2014

But you better choose carefully ‘Cause I, I’m capable of anything Of anything and everything


Witajcie.
Oto ja, Paulina, cała i zdrowa, powracam do Was po tygodniu przerwy. Szczerze powiedziawszy szybko minął mi ten tydzień. Przepraszam Was za takie coś, mam nadzieję, że mi wybaczycie. Spowodowane to było: nauką, brakiem czasu no i troszkę lenistwem oraz brakiem weny. Teraz nadal jej nie mam, ale myślę, że będzie lepiej.
Jutro jadę na weekend do chrzestnej, wracam w poniedziałek, ale prawdopodobnie będę mieć dostęp do internetu, więc postaram się też coś skleić.
Dzisiaj... Na luzie, zupełne przeciwieństwo obchodzonego dziś święta. Tę bluzkę kupiłam jakiś czas temu, jednak nie miałam na nią jakiegokolwiek pomysłu- niby zwykła, a jednak trudna. Ciężko mi było dobrać dokładnie taki sam odcień ust, ale są pomarańczowe. Czapka- ma swoich przeciwników i zwolenników, ja nie jestem za żadną stroną, dla mnie to po prostu ciekawy gadżet. Aj, wybaczcie mi dziwne położenie bransoletek, dopiero teraz to zauważyłam.

















Czapka- Original Future, HB
Bluza- Mr.
Bluzka- Original Future
Saszetka- OriginalFuture
Bransoletki- Fallen Angel
Spodenki- Nelly.com
Buty- RIO

4 komentarze:

Obserwatorzy