wtorek, 20 maja 2014

Tańsze zamienniki

Witam was serdecznie, naszła mnie chęć na zrobienie artykułu z tańszymi zamiennikami drogich ubrań, oczywiście nie zabraknie stylizacji.

Oto oryginalne rzeczy oraz ich zamienniki:
1. YSL - High Slit Skirt.
W moim przypadku kupiona za 156sd, warta jest tej ceny, ale na pewno można ją kupić wiele drożej. W końcu stary, dobry tribute.
Zamiennik:
It Girls - Blue Wrap Around Skirt.
Spódniczka za sm, aktualnie może ją nabyć każdy chętny. Jak dla mnie warta uwagi. Dostać ją możemy za 50sm. 

2. ELLE - Classic Skiny Jeans(po prawej)
Kupione za 58sd, co przy dzisiejszych cenach było okazją. Jak postaramy się, możemy znaleźć je za 100sd. Pomimo tego, że są bardzo podobne do swojego zamiennika to na plus są bardziej zwężone nogawki.
Zamiennik:
Basic - Basic Black Skinny Jeans
Są bardzo tanie, bo jedyne 50sm i potrafią zastąpić oryginały z Elle. Jak dla mnie jeśli nie ma się markowych spodni, warto zainwestować w te z Basic.

3. ELLE - Classic Scrunch Leggings(po lewej)
Ich cena nie była ani wysoka, ani za niska, ale wydane 70 sd nie poszło na marne. Uwielbiam używać tych legginsów do stylizacji, eleganckich jak i luźnych.
Zamiennik:
Basic - Basic Black Leggings
Do tej pory najtańszy zamiennik, legginsy kupione za 43sm, pomimo tego, że w kroku są dziwne i nie mają takich samych nogawek jak oryginały to warto mieć je w swojej szafie.

Stylizacje z zamiennikami:
1. Postanowiłem użyć legginsów w luźnej stylizacji, pomimo już nudnego połączenia black&white uroku dodaje torebka.
Żakiet - nelly.com/Bluzka - Msw 13/Legginsy - Basic/Torba - HB Weekly/Buty - Nelly.com.

2. Najtrudniej było mi zestawić tą spódniczkę. Pomimo tego, że nie wygląda na trudną do użycia to i tak zajęła mi sporo czasu. Postawiłem na eleganckie wydanie. Kostium kąpielowy w roli topu dodaje swoją zebrą uroku stylizacji.
Kostium kąpielowy - MM/Żakiet - Philosophy/Spódniczka - It Girls/Szpilki - WOTW.

3. Spodnie mają złote zdobienia, więc z tym kolorem postanowiłem je połączyć. Do tego prześwitująca bluzka oraz loafersy ze srebrnymi zdobieniami. Na bluzce również pojawia się łańcuch HB.
Bluzka - Subcouture/Łańcuchy - Callie's Picks/Torebka - Valentino/Spodnie - Basic/Pasek - Giambbasta Valli/Loafersy - MM.

Konkurs:
Wykonaj stylizację z jednym z oryginałów.
(Jeśli nie macie ani jednego oryginału wszystkie są w pokoju, w którym mam zapisaną lalkę)
Oczywiście prace można robić na mojej dollce.
Pamiętajcie o zalinkowaniu, podpisaniu pracy oraz najważniejszym, byciu obserwatorem bloga.
Nagroda: 50sd dla zwycięzcy, 20sd dla dwóch osób wyróżnionych.
Macie czas do 30 maja.
Powodzenia!

Jak podobał wam się post?
Pozdrawiam/Dominik.



14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny artykuł. Spodnie rzeczywiście są bardzo podobne. Najbardziej podoba mi sie 1 i 3 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie artykuły, nawet bardzo. Przynajmniej coś wnoszą i chętnie przeczytałam :) Stylizacje są śliczne, a w konkursie może wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post.
    Stylizacje fajne. Może się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, aż od razu wzięłam się za stylizacje :) zgłaszam się
    http://bankfotek.pl/view/1728955
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny artykuł. Nie podoba mi się jedynie zamiennik spódniczki, bo nie jest do niej podobny. Co do stylizacji to wszystkie udane.

    http://bankfotek.pl/view/1728959

    natka0215

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mówiłam w poście o nazwie Dope o tych legginsach XD
    Pierwsza stylizacja nie jest najgorsza, lecz też nie najlepsza ;/ Nie podoba mi się połączenie kurtki i torebki cd. reszty ;D Sama często używam właśnie połączenia tych legginsów z tym topem, idealnie pasują. Buty także trafione w 10 ;D Kochanienki, zmieniaj jak ja Cię proszę mejkap, przynajmniej na zwykły czarny XD O przeróbce nóg już nie wspomnę ;D
    Druga stylizacja byłaby świetna, gdyby nie brak torebki i nie pasujące body :/ Reszta super, nawet właśnie tutaj makijaż pasuje! ♥
    Trzecia stylizacja, gdy nie patrzy się na buty - PIĘKNA! Świetne dobranie przeźroczystego topu z złotymi zakończeniami do torebki z akcentami w tym kolorze i do złotych guzików w spodniach ;) Fajnie wyglądają tutaj także te naramienniki ;D Makijaż.. XD
    W konkursie zapewne wezmę udział ;)

    Pozdrawiam - Amelia*_* ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I biorę XD http://oi61.tinypic.com/2jfy3ci.jpg

      Amelia*_*

      Usuń
  7. Genialny artykuł i pomysł na zamienniki :)
    czarnawojna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zgłaszam się ;) http://bankfotek.pl/image/1729000
      czarnawojna

      Usuń
  8. http://oi62.tinypic.com/hrgc3o.jpg
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny artykuł. Stylizacje są śliczne! Spróbuje wziąć udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam tego działu a żadnym z blogów, a właśnie ostatnio o nim myślałam. Najlepsza 1 stylka.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  11. Artykuł mi się podoba, a stylizacje są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy