poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Artykuł

NCG- zasłużone zwycięstwa czy owoc wysyłania transmitek

National Cover Girl inaczej NCG. Jest to podobna opcja do CG tylko, że takowe osoby zostają nią w swoim kraju. Również często stosowane są sztuczki do zmiany państwa na mało znane, aby kilka razy mieć tą przyjemność pucharu w apartamencie oraz 3. wpisów od osób z danego kraju.


Patrząc na NCG można wywnioskować, że stają się nimi osoby, które wygrają catwalk, scenerie, album, albo puszczą 1000 transmitek.
Czasami zdarzają się wyjątki jak wygra osoba, która nie wydaje masy stardollarów tylko poprzez to, że podoba się ludziom i ma oryginalne: stylizację, apartament, scenerie, album.
Ale takie przypadki zdarzają się bardzo rzadko.

Zrobiłem screena ostatnich polskich NCG.
 Od razu mówię, że lalki komentuje po wyglądzie z okładki, a nie apartamencie czy scenerii.


1 -Kompletnie nie znam dziewczyny. Zajrzałem do niej apartamentu i okazuje się, że NCG została poprzez SPAM. Według mnie tytuł w ogóle niezasłużony, bo każdy o tym marzy, a nie każdemu się udaje.

2 -Osoba, którą na pewno większość osób kojarzy. Tutaj NCG jest w pełni zasłużone. Dollka wygląda przejrzyście, oryginalnie. Nie wiem czym przyczynił się do NCG, ale mogę powiedzieć, że w zupełności się zgadzam.

3 -Skomentuję w jednym słowie- masakra. Nie znam dziewczyny, ale wygląda okropnie. Tutaj pewnie była opcja "mam 1000  przyjaciół emo, to oni pomogą mi wygrać".

4 -Lalka wygląda ładnie, przejrzyście, ale osobiście nie kojarzę jej. Nie wiem czym sobie zasłużyła, ani jak zdobyła głosy.

5 -Strasznie pospolita lalka, niewyróżniająca się niczym z tłumu. Nie dość, że ma brzydką twarz, to jeszcze widać cienie "piersi".

6 -Osoba znana z okradania znanych i lubianych. Na koncie ma m.in. BadGerl.., ale nie wiem ile w tym prawdy, a ile fałszu, bo każdy może przerobić zdjęcie. Co do lalki to wygląda pospolicie i po prostu brzydko. NCG niezasłużone.

7 -Osoba w ogóle nie znana, lalka okropna czyt. mam milion rzęs to jestem fajna. Nie wiem poprzez co została NCG. Tytuł nie zasłużony.

8 -Kolejna nieznana osoba. Lalka jest strasznie pospolita i brzydka. 

Pisząc ten post nie miałem zamiaru nikogo oczernić.

A wy co o tym sądzicie?
Głosowaliście na dane osoby?
Jak wam się podoba artykuł?

Pozdrawiam/Dominik

8 komentarzy:

  1. 7 ostatnio zostawiłam wpis w księdze 'pomarańczowa panda':D

    2 bardzo ładna:)

    littels10

    OdpowiedzUsuń
  2. patXDD wygrała ze 100% spamu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys byla taka dziwnaa.

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie.... po prostu mnie nosi jak widzę plastikową NCG, albo jeszcze lepiej; wygraną za spam..... wtedy już nie wytrzymuję. Moim zdaniem zasłużyła tylko Angela22Pink.
    / magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko 1, 2 i 4 to ładne dolki, reszta zdecydowanie nie zasługuje.
    Nie rozumiem dlaczego potępiasz tak spam. Według mnie jest to lepszy sposób na wygranie niż wysyłanie 100 transmitek. Tak przynajmniej każdy ma równe szanse (oczywiście względne). Żeby nie było, nie przepadam za spamem, ale nie jest przecież aż tak zły.

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  6. patXDD zorganizowała loterię. w której warunkiem było rozdanie nagród, jeśli wygra ncg. To nie fair. Nie zasłużona totalnie. Zaasłużyła tylko angela22pink - obserwowałam ją już od dłuższego czasu i zrobiła niesamowite postępy, dominikadomcia nie jest mi znana, ale zasłużyła. To widać.


    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy