poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Skirt

Brak pomysłu na nazwę [*]
Właśnie siedzę sobie z laptopem na kolanie i czekam na mamę, aż mi przywiezie nowe Glamour. Kupuję tak okazyjnie, bo na okładce jest moja faworytka Ania Koryto. Kibicuję jej od początku, ale są plotki, że odleci w tą środę. Szkoda mi jej będzie, moja ulubiona odpadnie :(((((((

Dzisiaj stylizacja jest z użyciem mojej ulubionej bluzki z Bonjour Bizou.
Bluzka- Bonjour Bizou
Spódnica- LE
Torba- It Girls
Buty- VOILE

Pozdrawiam/Dominik

15 komentarzy:

  1. ANKA JEST MOJA ♥
    alka

    OdpowiedzUsuń
  2. Anka nie przejdzie, widziałam piątkę. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie!!!!!!!!! Jak Anka może nie przejść?! Ona jest chyba najładniejsza ze wszystkich w ogóle całym top model! A tak w ogóle, to jak widziałaś piątkę O.o?

      Usuń
    2. Na jakiejś stronie internetowej. W dzisiejszym Bravo też jest.

      Usuń
    3. No i dobrze że nie przejdzie. Denerwowała mnie tym ciagłym gadaniem o bliźnie. TAK! MA JĄ! WIEMY! Nie musi tego powtarzać w każdym odcinku...

      Usuń
    4. Anne Blackwood - Nie wiesz co ona przeżyła, wiele dziewczyn wstydziłoby się iść do Top Model z blizną, a ona jednak poszła. Ja doceniam ją za odwagę i po prostu - ładna jest, Ja najchętniej widziałabym w finale właśnie Aanię, Tamarę i Zuzę.

      Usuń
  3. Ja też mam glamour. Z moją kochaną Zuzą ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za Tamarą ♥♥♥


    OdpowiedzUsuń
  5. No mam nadzieję, że odpadnie w końcu o.o Ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. OŁ NOŁ, JA NAJBARDZIEJ LUBIĘ JĄ, TAMARĘ I ZUZĘ. JUSTYNA MNIE ROZPIERDALA, SZCZAĆ SIĘ Z NIEJ CHCE. XD A NIECH ODPADNIE TA GŁUPIA ANIA I ŁYSE OKO OLKA. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :) A co do top model to jestem za Marcelą i Tamarą :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy