poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Last chance

Hej!
Dzisiaj pisałem test z historii i kartkówkę z matmy, o dziwo z matmy uwinąłem się w 3 min. po prostu rekord! Dzisiaj mam wenę, więc jeszcze zrobiłem pracę z polaka, która jest na czwartek, ale zaniosę na jutro.
Dzisiaj stylizacja znowu z spódniczką LE, która była tzw. "Ostatnią szansą". Nie wiem dlaczego nie rozeszła się jak świeże bułeczki, przecież jej krój jest świetny, a ogólny wygląd tylko go podkreśla. No, ale cóż. Komuś się podoba, komuś nie.
 Body- Bonjour Bizou
Pasek- DKNY
Spódnica- LE
Torba- Wotw
Buty- Sonia Rykiel

Pozdrawiam/Dominik

P.S. Redaktorką ds. Kącika Makijażysty zostaje _karolcia01_
Napisz na moje GG: 42481679.

4 komentarze:

  1. Ładnie ale dała bym coś w elemencie czerwonym.Chciałam kupić tą spódniczkę ale nie miałam pieniędzi na nią.
    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie podoba bo jest za zwykła, spódniczka rzecz jasna. Stylizacja taka se ale brakuje jeszcze czegoś czerwonego

    OdpowiedzUsuń
  3. A to jest chyba przerobiona lekko tak?:3 Jeśli to ona, mi osobiście nie przypadła do gustu bo to nie mój styl. W eleganckich stylizacjach jak najbardziej mi się podoba, tu jest świetnie:) Sama nie potrafiłabym z nią czegoś ciekawego stworzyć, a Tobie wyszło:-)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy