czwartek, 4 kwietnia 2013

LE, LE, LE- wszędzie LE

Hej, testy jakoś mi poszły. Z zadań zamkniętych mam 15 punktów, ale może nadrobię listem. Z zadań matematycznych tylko jedno zrobiłem dobrze. Jakiż ja uzdolniony. Trzymajcie kciuki, żebym miał chociaż 30 punktów.
Przechodząc do spraw stardollowych dzisiaj weszło nowe LE. Ja wczoraj kupiłem kilka rzeczy na loterię na WDS, a tu dzisiaj mi wyskakują. Wkurzyłem się. Kupiłem jedynie rajstopy, buty i bransoletkę. Ale jeszcze wystawiłem jakieś śmieci w sb, żeby zarobić.
Nie przedłużam daję stylizację.

Dzisiaj jest jak najbardziej zwykła. Żadnych zbędnych dodatków, po prostu- koszula, spódniczka, glany i rajstopy.

Koszula- Wotw
Stanik- It Girls
Pasek- Darmówka
Spódniczka- Bonjour Bizou
Rajstopy- LE
Buty- LE

Pozdrawiam/Dominik

3 komentarze:

  1. Strój praktycznie cały blue, więc zdziwiłam się, że wszystko tak świetnie się komponuje. : )

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dzisiaj pisałam test i mam 16 z zamkniętych.Ja też muszę mieć przynajmniej 30 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad wykorzystaniem tej sukienki/tuniki z WOTW a tu proszę. Jest ok, tylko rajtki bym dała jak8ieś mniej podarte ;P

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy