niedziela, 7 kwietnia 2013

Dlaczego warto szperać w sb?

Osoby, które od dłuższego czasu są na blogu wiedzą, że kiedyś dodałem podobny artykuł, ale w tym ukażę, że gdy nie wydamy 1000sd na LE, możemy szukać w sb okazji. Warto!

Kilka rzeczy, które kupiłem dzisiaj:


Manekin nr 1:
-Oversized Army Sweater, cena- 10sd.
-Hot Buys Voyage Big Bag, cena- 12sd

Manekin nr 2:
-Silver Comer Jacket, cena- 22sd,
-Black Gem Playsuit, cena- 10sd.

Manekin nr 3:
-Geo Print Sheer Top Dress, cena- 32sd
-Balsam Clutch, cena- 4sd.

Manekin nr 1:
-Striped Jacket- 12sd,
-Hot Buys Purse- 28sd.

Manekin nr 2:
-Striped Shirt Dress- 36sd,
-Morning Glory Bag- 16sd.

Manekin nr 3:
-Anna Block Letter Shirt- 8sd,
-Silk Tapered Trousers- 8sd.

 
Jak widzicie niektóre ciuchy kupiłem za śmieszne ceny, które nie odzwierciedlają prawdziwych cen.

A wy lubicie kupywać w sb?
Co myślicie o tego typu postach?

Pozdrawiam/Dominik

8 komentarzy:

  1. Heh. Ja znalazłem ostatnio buty z 8 kolekcji LE za 44sd.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, niezle łupy ;D ja widziałam futerko-komin LE za 133sd, ale nie kupilam bo zabrakło mi 30sd ;CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja nigdy nie szukam rzeczy za więcej sd, niż mam. Bo potem tego żałuję i jestem na siebie zła :)

      Usuń
  3. Też bym sobie poszperała, ale na razie nie mam sd :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe ja przed chwilą znalazłam buty Soni Rykiel Tribute za 3 sd :D

    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kiedyś znalazłam buty z LE za 18 i 20 sd
    zazdroszczę brązowej torebki

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy