sobota, 13 kwietnia 2013

Casting.

Wiem, że kilka osób pytało się mnie czy mogą robić na tym blogu makijaże.
Otóż, postanowiłem, że zrobię casting na redaktora ds. "Kącika Makijażysty"

Wymagania:
-umiejętność robienia oryginalnych makijaży,
-poprawna pisownia- interpunkcja, ortografia, poprawna polszczyzna (w razie robienia poradnika),
-gust,
-minimum 5 stron kosmetyków,
-minimum 12 lat,
-estetycznie wyglądające posty,
-umiejętność posługiwania się blogerem,
-umiejętność robienia screen'ów :)

Bardzo proszę, aby osoby, które starają się o posadę zalinkowały swoje dwa najlepsze makijaże i ukazały je w zgłoszeniu.

Casting trwa do 16.04

Powodzenia/Dominik

2 komentarze:

  1. Eeeh mam 2 strony ;(. I prawie 12 lat ; [ .


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Jestem Karolina, a na stardoll _karolcia01_ Mam prawie 16 lat, dzięki czemu nie popełniam błędów ortograficznych, językowych ani gramatycznych. Mam 8 stron z kosmetykami. Mam spore doświadczenie w pisaniu na blogach, więc moje posty zawsze są czytelne i estetyczne. Umiem robić ładne screen'y. Co do gustu, pozostawiam go wam do oceny ;)
    Makijaże:
    http://img694.imageshack.us/img694/2431/449pxwarszawaponiatowsk.png
    http://img402.imageshack.us/img402/4257/68707135.png

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy