piątek, 19 kwietnia 2013

I Must Have.



Hej! Kolejny dzień i mam dla Was Must Have. Dzisiejszym tematem są sukienki. Znajdzie się tu również suknia maxi. Dodatków dla odmiany nie będzie bo nie chcę Was nieco zanudzić. Zapraszam do artykułu.
PS. Jak wrażenia LE DECOR?:>



1.Lace Pervinca Dress, B.Bizou 14sd.
Prosta, niebieska sukienka z czarno-złotym paskiem. Na górze ma prześwitujący materiał na którym znajdują się kwiaty oraz zwykłe szlaczki. Pasek sprawia, że nasza doll ma ładne, kobiece kształty.

2. Cute Punk Dress, 14sd Evil Panda.
Wiem, że nie każdemu trafię w gust, ale mi się ona bardzo podoba. Góra ozdobiona jest kratką, ćwieki stwarzają wrażenie paska, a delikatna spódniczka jest śliczna..

3. White Debutante Dress, PPQ 26sd.
Suknia maxi. Podoba mi się ombre na spódnicy. Do góry nie jestem przekonana ale z samym dołem można stworzyć coś naprawdę ciekawego. Cena jest wysoka ale to niestety PPQ..

4. Beige Draped Dress, WOTW 7sd (teraz bazar). 
Ta sukienka jest od jakiegoś czasu w bazarze. Wiem, że to lekko utrudnia poszukiwania, dlatego staram się takich rzeczy nie dodawać ale moim zdaniem jest warta uwagi. 


1. sukienka-B.B / torebka-Rio / bransoletka-LE / buty-Nelly.bom
2. sukienka-E.V / rajstopy-Velvet Orchid / torebka-disney (?) / glany- Evil Panda
3. kołnieżyk-special offer / top-no name / pasek-Ski / marynarka-Decades / torebka-Anna Sui / sukienka-PPQ / buty-Nelly.com
4. sukienka-WOTW / torebka- Channel / buty-Volie

Przepraszam za niecelowe ucięcie glana:D

3 komentarze:

  1. najbardziej podoba mi sie pierwsza.

    Kolekcja LE nie powala ale można znaleźć ciekawe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Dokładnie, niektóre rzeczy fajne ale po co te świecidełka na nich..

      Usuń

Obserwatorzy