niedziela, 14 kwietnia 2013

Casting

W poprzednim poście wspomniałem o dość oryginalnym pomyśle, dlatego tutaj postaram wam go wyjaśnić.

Redaktor weekendowy- najzwyklej mówiąc redaktor, który piszę w weekendy na blogach o nowościach, ale.
Pomysł właśnie polega na tym, iż zatrudnię dwie osoby, które będą dodawać stylizację tylko w weekendy, aby urozmaicić blog.
I właśnie, dlatego taka nazwa posta "Casting".
Wymagania:
- minimum 12 lat,
- gust,
- wyczucie stylu,
- poprawna pisownia- interpunkcja, ortografia, poprawna polszczyzna,
- minimum 8 stron w akcesoriach i ubraniach.

Casting trwa do 17.04.
Osoby, które się dostaną przyjmę na okres próbny dwóch weekendów.

Podoba wam się pomysł?

Powodzenia/Dominik.

3 komentarze:

  1. Fajnie, ale 20 stron to za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. Mam na imię Julka, na stardoll Julka0239 i mam 18 lat. Interesuję się modą oraz blogowaniem, więc myślę, że nadaję się na bycie waszą redaktorką. Spełniam wszystkie wymogi oraz mam nadzieję, że jeśli zostanę przyjęta na okres próbny moje stylizacje będą jak najlepsze oraz jak najbardziej dopracowane pod każdym szczegółem. Będę brać pod uwagę estetykę screena, zarówno jak i samą stylizację (dobór ciuchów, itp.) Moje stylizacje byłyby dodawane co weekend, bez żadnych nieplanowanych przerw. Moje stylizacje urozmaicały by także blog, kiedy podczas weekendu nie przybywa tu żadna nowa stylizacja. Mam nadzieję, że moje zgłoszenie rozpatrzycie pozytywnie oraz dostanę szansę pisania na tym blogu.

    Pozdrawiam, Julka0239

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy