poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Koncert życzeń

Witajcie, moi drodzy!

Pewnie pomyśleliście "skąd taka nazwa?"
Otóż na blogu nie dzieje się nic ciekawego, a więc zrobiłem taką atrakcję, która będzie się pojawiać co miesiąc.

W komentarzu piszemy co chcielibyśmy dostać od innych czytających osób np.
-obserwować bloga,
-zagłosować 5/5,
-Czy ktoś ma HB's, którego poszukuję,
-dać serduszko w yb.

Dla osób, które spełnią najwięcej życzeń czeka nagroda.
Jaka? Tego dowiecie się po jutrze.

Pozdrawiam/Dominik

27 komentarzy:

  1. ja szukam akcesoriów do włosów z Anna Sui tribute, mam zapisane w prezentacji te ktore chce najbardziej ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam miętowej spódniczki Basics za sm :)
    No i sprzedaje rzeczy z zielonego pokoju, zajrzyjcie i zostawcie coś po sobie ^^

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  3. Pilnie poszukuję rzeczy z mojej listy życzeń.

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam rzeczy z mojej Wishlisty :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo prosze o zapisanie się do obserwowania mojego bloga crazy-12.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o 5/5 :)
    I poszukuję bandanki :)
    wikipet201

    OdpowiedzUsuń
  7. chcę kieckę z voile holiday butique

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym serduszko w mojej yb :)

    koala1.2

    OdpowiedzUsuń
  9. my-little-skylight.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Potrzebuję obserwatorów do mojego bloga na którym organizowane są loterie.
    http://konkursy-nastardoll.blogspot.com

    Z góry dziękuję ;)

    BossSylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. koralina2346.blogspot.com- zerkniesz na parę minutek i dodasz sie do obs?

    OdpowiedzUsuń
  12. sd-topmodel.blogspot.com - zgłosi się ktoś? Nagrody są dosyć duże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosze o kupywanie rzeczy (ubran) z mojego Starbazaru. Z góry dziekuje

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy