sobota, 13 kwietnia 2013

Przegląd Starplazy

Hej! Nie miałam żadnego pomysłu na dzisiejszy Przegląd Starplazy, a w końcu postanowiłam, że zabierzemy się za Basics. :) Chyba, każdy wie, że wszystkie ciuszki w tym sklepie są warte uwagi, jednakże pokażę wam, jak fajnie ich użyć. No to zaczynamy! :)


1. Basic Cobalt Frilled Shirt - 47sm
2. Basic Black High Waist Short - 38sm
3. Basic White Frilled Shirt - 47sm
4. Basic Black Skinny Jeans - 40sm
5. Basic Sand Tote - 22sm
6. Basics Black Fitted Dress - 50sm
7. Basic Sand Tights - 38sm
8. Basics Cobalt Tank Top - 37sm
9. Basic White Long Skirt - 52sm


Stylizacja bardziej jesienna. Torebka ma identyczny kolor co płaszczyk, dzięki temu wspaniale ze sobą współgrają. Czarna spódniczka i biały kołnierzyk dodają elegancji.
 | Bluzka - Bonjour Bizou | Płaszczyk - Roberto Cavalli | Spódniczka - Darmówka |Torebka - Basics | 
 | Buty- Nelly.com |

Kolor niebieski to jeden z moich ulubionych kolorów, dlatego stworzenie tej stylizacji przyszło mi bez żadnych problemów. Spódniczka jakby odwracała trochę uwagi od butów i bluzki.
| Bluzka - Basics | Spódniczka - Original Future | Buty - Rio | Torebka - Rio | 
| Pasek - Pretty n' Love | 

Na początku miałam mieszane uczucia do tej stylizacji. Jednakże przyglądając się jej zaczęła mi się podoba :D  Dodatkowo użyłam tutaj stanika z Basics.
| Bluzka - Pretty n' Love | Spodnie - Basics| Buty - Nelly.com | Torebka - Tingeling | 
| Stanik - Basics | 

W tej stylizacji użyłam ciekawych butów. Spodenki optycznie wydłużają nogi doll. 
| Bluzka - Tingeling | Pasek - Mortal Kiss | Spodenki - Basics | Torebka - Miss Sixty | 
| Buty - Eco Design For A Better World |


Delikatna i dziewczęca. Ta stylizacja pokazuje, że im mniej dodatków tym lepiej. Ogólnie złoto tworzy świetne zestawy z bielą.
| Bluzka - Basics | Spódnica - Basics | Torebka - MSW 12 | Naszyjnik - Voile | Buty - Liu Jo |




3 komentarze:

Obserwatorzy