wtorek, 2 kwietnia 2013

Brown Boots

Hej, dzisiaj byłem na zakupach! Kupiłem to co chciałem: spodnie, bluzę, czapkę, buty. 
Dzisiaj stylizacja wiosenna. Wiosny nie widać, ale zawsze jakiś akcent. Nie wiem czy wszystkiego nie zepsuły buty, ale jakoś chciałem zaryzykować i po raz pierwszy ich użyć.
W czwartek mam test szóstoklasisty, ale nie chce mi się uczyć. Co umiem to umiem.

Apaszka- It Girls
Płaszcz- Wotw
Bluzka- Bonjour Bizou
Torba- Darmówka
Spodnie- Bonjour Bizou
Buty- nelly.com

Pozdrawiam/Dominik

5 komentarzy:

  1. Może fajnie wyglądałyby też złote buty? Ostatecznie to zakochałam się w torebce. A co do testu, to powodzenia. : )

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty nie za bardzo pasują, lepsze były by złote szpilki.Ja też pisze w czwartek ten cholerny test.Stresuje się jak nie wiem co a prawie się nie uczyłam.Co będzie to będzie.Powodzenia :)
    BlowStar

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki, stylizacja bardzo fajna :) Mam nadzieję, że pocieszy Cię fakt iż wyniki egzaminu nie są tak naprawdę ważne. Bardziej liczą się oceny końcowe jeśli chodzi o dostanie się do gim :) Sama pamiętam jak to pisałam, normalnie jakby wieki temu i nic się nie uczyłam:D

    littels10

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie w zarysie, ale za dużo tych odcieni brązu/beżu jednak. Może bez torby i szala (albo inny szal) byłoby lepiej. I te gołe łydki - brrr.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy