poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Przegląd starplazy

Dziś w przeglądzie zajmiemy się jednym z najstarszych sklepów ♥It Girls♥
Starałam się wybrać rzeczy uniwersalne, które powinny znaleźć w każdej szafie :)
Zapraszam do przeczytania :)


1. Czarna prosta kopertówka. Idealna do eleganckich setów. Oczywiście wpasuje się też w stylizacje codzienne. Subtelnie pozostaje w tle, co pozwala być reszcie stylizacji na pierwszym planie. Jej cena nie jest wygórowana- to tylko 45sm.
2. Kolejną rzeczą jest śliczna, przezroczysta bluzeczka, którą  kupiłam od razu jak ją zobaczyłam. Nie jest ona jakoś bardzo uniwersalna, ale jeśli już coś z nią stworzymy, to nie będziemy żałować jej kupna. Jest bardzo delikatna i kobieca. Jej cena to 9sd.
3. Świetne buty. Beż to ostatni hit sezonu. Dzięki złotym ozdobieniom nie są wcale nudne.  Idzie z nimi zrobić naprawdę udane stylizację. Cena ich wynosi 7sd.
4. Nie mogło zabraknąć zwykłych, czarnych, niczym  nie wyróżniających się skarpetek. Lecz tu tkwi ich urok, gdyż ciężko na stardoll o proste skarpetki. Przydają się do bardziej luźnych stylizacji. Uważam, że każdy powinien je mieć, gdyż ich cena - 30sm - nie jest jakąś ogromną.
5. Kolejna beżowa rzecz w naszym zestawieniu. Bardzo śliczna kurteczka, urok jej dodaje kożuszek. Cena jej wynosi 13sd.
6. Następna w kolejce jest rzecz, która sama w sobie nie jest zachwycająca, ale stanowi świetne dopełnienie do reszty. Jest to biała bluzka z kołnierzykiem. Możemy ją stosować praktycznie do każdego rodzaju stylizacji. Nie zastanawiałabym się na jej kupnem, bo cena to tylko 50sm. 
7. Kolejna jest świetna czarna sukienka. Przyznaję, że nie mogłam się powstrzymać. Idealnie nadaje się do eleganckich stylizacji, ale nie tylko. Dzięki białemu kołnierzykowi nie jest nudna. Nie musimy również dodawać zbyt dużo dodatków. Dla mnie jest absolutnym Must Have tego sklepu. Cena to 13sd. 
8. Ostatnią rzeczą, którą zadecydowałam się dodać jest brązowa spódniczka. Świetnie pasuje z ciemnymi rzeczami. Nie jest nudna dzięki białemu kawałkowi wychodzącemu spod spodu. Cena jej to 50sm.

Inne rzeczy, na które warto zwrócić uwagę w ♥It Girls♥ :



Co sądzicie o artykule?

4 komentarze:

  1. większość rzeczy które pokazałaś mam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tym sklepem, ale niektóre rzeczy są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkich numerków i rzeczy podanych na końcu nie mam tylko trzech.
    Dobrze wybrane rzeczy ;)

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy