niedziela, 21 kwietnia 2013

Catwalk- koszmar czy zasłużone zwycięstwo? cz.1

Witajcie! Zgodnie z planem publikuję dzisiaj pierwszą część Catwalku! Będę tu oceniać zwyciężczynie Catwalku, które zdobyły to osiągnięcie w piątek, sobotę i niedzielę, a post będę publikować właśnie w niedzielę. Tak więc, nie owijam w bawełnę, myślę, że dział się spodoba :)

Piątek:
rabiastijl

Zacznę od twarzy: lubię tą fryzurę, lecz nie przy tym okropnym odcieniu skóry! Części twarzy też nie lubię, makijaż nie zachwyca. Strój jest zbyt prosty i nie pasują tu kompletnie czerwone buty. Jak dla mnie dziewczyna nie zasłużyła. 

Sobota:
belenesteban

Pierwsze wrażenie: zwykły plastik. Stylizacja może taka nie jest, ale o tym później. Twarz- Barbie, włosy są oryginalne, lecz mi się nie podobają no i ten biust, jest okropny. Strój bardzo prosty, lecz bardzo podobają mi się kolory. Biały blezer i stylizacja będzie naprawdę fajna. Myślę, że dziewczyna zasłużyła, ponieważ na Catwalku mało jest ładnych stylizacji.

Niedziela:
misia909

Niedzielna zwyciężczyni to użytkowniczka z Polski. Według mnie nie zachwyciła swoją stylizaję. Twarz przeciętna, stylizację widziałam już setki razy. Nie zasłużyła, choć stylizacja po dodaniu i zabraniu paru rzeczy byłaby na +.

A wy? Zgadzacie się z opiniami, ciekawy dział?

3 komentarze:

  1. Niedzielna zdobywczyni catwalku ma parę rzeczy na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą w 80 % :D .


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic specjalnego, nie zasłużyły na to miano.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy