wtorek, 30 kwietnia 2013

Kącik Makijażysty

Na początek chciałabym się przedstawić. Nazywam się Karolina, a na stardoll jestem _karolcia01_ i od dzisiaj będę prowadziła kącik makijażysty. Mam nadzieje, że moje posty wam się spodobają, a poradniki będą ciekawe i proste do wykonania :)
_______________________________

1. Wybieramy śliwkowy puder i rozprowadzamy wzdłuż kości policzkowych z obu stron.


2. Następnie a tym samym miejscu rozprowadzamy delikatny, cytrynowy puder, aby makijaż był delikatniejszy.


3. Na powieki nakładamy cień w śliwkowym kolorze, malując od kącika oka do jego zewnętrznej części.


4. Na zewnętrzną część oka nakładamy cień o ciemniejszym odcieniu.

5. Na środkowej części powieki rozprowadzamy cień w intensywnie fioletowym kolorze.


6. Usta smarujemy śliwkową szminką.


Oto efekt końcowy:


Podoba wam się?

4 komentarze:

  1. Ten post już był, czy mam schize?:< Bardzo ładny makijaż, lekko rozjaśniłabym usta ale ogólnie mi się podoba.

    littels10

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne oczy ^^ . Usta jaśniejsze ^^.

    naati8

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy