niedziela, 28 kwietnia 2013

Glamour

Hej, wczoraj nie było stylizacji, ponieważ aktualizowałem simsy, a z moim szybkim internetem zajęło to 8h. Zacząłem o 14:00 skończyłem o 22:00.
Wreszcie mam Glamour. Dzisiaj po kościele poszedłem do żabki, patrze, a tam Glamour. Myślałem, że będzie tylko z Dżoaną, ale patrzę, a  na samym końcu z Dawidem. Uff, mam okładkę z Anią.
Jeszcze czeka na mnie opowiadanie na konkurs (skończyłem połowę) i praca graficzna na ogólnopolski konkurs :)

Okulary- Beastly
Krzyż- Fallen Angel
Sweter- DKNY
Rurki- Fashion Design 
Torba- WOTW
Buty- Fallen Angel

P.S.Wyniki loterii w weekend majowy.

Pozdrawiam/Dominik

5 komentarzy:

  1. To powodzenia na konkursach Wiedźmo :3
    Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, pobiłam Cię, ja mam 3 okładki z Anią xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz BRAVO, gdzie był artykuł o Ani? Bo ja mam.

      Usuń
  3. Powodzenia ;) . Suepr stylizacja ; ] .



    naati8

    OdpowiedzUsuń
  4. prosto i zwyczajnie, nie powala

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy