sobota, 6 kwietnia 2013

Wyniki MK

MK 1, poprawna odpowiedź- Florence Weltch
Po 10sd wygrywają- MajkaStar1999 oraz aleniala

MK 2- poprawna odpowiedź- Nicki Minaj
Po 10sd wygrywają lovejulia.super oraz patunia09c

Przysłowia. 
Poprawne odpowiedzi:

Choć suknia szara ale cnota cała
Chude wszy bardziej gryzą.
Po burzy i pogoda nastaje.
Po karnawale, bodaj w kryminale.

Niestety ostatniego przysłowia nikt nie zgadł.

15sd wygrywa lovejulia.super oraz swiadomosc

Zagadka
Poprawna odpowiedź- Matka
10sd wygrywają patunia09c oraz _carolciaaa

Kto to jest?
Poprawna odpowiedź milapati
Po 10sd wygrywają lovejulia.super oraz jarus55

MK3
Poprawna odpowiedź Doda.
Po 5sd wygrywają: I.want.you.back oraz BlowStar

MK4
Poprawna odpowiedź: Beatka i Henio
Po 5sd wygrywają: Slowia12313 oraz Diana.Miss2

MK5
Poprawna odpowiedź- Dariusz z Trudnych Spraw lub  Dariusz Smyczyński
Po 5 sd wygrywają: Slowia12313 oraz CoolMiley352

MK6
Poprawna odpowiedź: Anna German
Po 5sd wygrywają: lovejulia.super oraz EnerilDil

MK7
Poprawna odpowiedź: Joanna Moro
5sd wygrywa- I.want.you.back

Gratulacje.
Nie zgłaszajcie się w mojej KG tylko wystawcie coś za daną sumę, którą wygraliście,
Wystawcie z wliczoną prowizją.

 blablabla - nagroda odebrana


5 komentarzy:

  1. dzięki sd się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, ale ja jednak zgłoszę się w księdze gości

    OdpowiedzUsuń
  3. A co mam zrobić, jeśli nie jestem ss i nie mogę wystawić? Wyślesz mi jakiś prezent?

    OdpowiedzUsuń
  4. JAKA DO CHOLERY WELTCH? PISZE SIĘ WELCH - W E L C H

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy