czwartek, 18 kwietnia 2013

I Must Have.



Cześć, cześć!:) Witam Was po dłuższej, przypadkowej przerwie. Życie prywatne mnie przytłoczyło i ostatnie dni były dla mnie bardzo trudne. Mam nadzieję, że mi wybaczycie tą nieobecność. Nie przedłużając zapraszam do artykułu.

1.HotBuys Festival Dress,  16sd
Jako pierwsza, sukienka HotBuys. Ma delikatną spódniczkę i ramiączka. Motyw sowy powszechnie już przejedzony ale tutaj jak najbardziej mi się podoba. Sówki są subtelne i idealnie wpasowują się w sukienkę.

2. Liquid Animalier Dress, PPQ 28sd.
Do tej sukni, początkowo miałam pewne wątpliwości jednak mnie zauroczyła. Długa, maxi spódnica jest śliczna. Góra w delikatnych kolorach pozwala nam na stworzenie kobiecej stylizacji.

3. Pirate T-shirt, Archive 6sd.
Kolejny jest “piracki” top. Idealny do rockowych stylizacji, jego cena jest bardzo niska dlatego warto go kupić. Jeśli chcecie mieć go w swojej szafie radzę się pośpieszyć:)

4. Carrie Ballet Dress, Sweet Suites 22sd.
Jako ostatnia-sukienka z decor. Stworzona na podobę stroju do baletu. Bardzo dziewczęca i delikatna, myślę że warto mieć czasem takie rzeczy u siebie.


1. kołnierzyk-special offer / sukienka-HB / torba-HB / bransoletka-LE / buty-Nelly.com
2. sukienka-PPQ / naszyjnik-B.Bizou / torebka-HB / buty-Nelly.com
3. bluzka, kamizelka-Archive / spodenki-Decades / torebka-Disney (?) / okulary-beatly / buty-B.Bizou
4. sukienka-S.S / torebka, buty-Volie


 Dodatki:
5. Hot buys Festiwal Pruse, 11sd.
6. Nelly.com, 11sd.
7. Nelly.com, 8sd
8. Nelly.com, 12sd.

3 komentarze:

Obserwatorzy