piątek, 20 grudnia 2013

#1

Wzorzyste spodnie.

 Na dziś przygotowałam dla Was artykuł.
 Mam dla was aż trzy stylizacje (miało być więcej, ale mój stan psychiczny na to nie pozwala). Każda z nich ma coś wspólnego, a mianowicie spodnie w przeróżne wzory. Te, które wam dziś pokażę nie są dostępne już w starplazie (przepraszam za to, ale nie zwróciłam na to szczególnej uwagi przy tworzeniu stylizacji), jednak możemy je zakupić w starbazaarze. 


Pierwsza z trójki. Jest prosta, czyli taka jaką lubię najbardziej. Do pięknych spodni z PPQ dobrałam białą bluzkę i czarne dodatki: płaszczyk 'do ręki' oraz szpilki. 
 Bluzka/No Name, Spodnie/PPQ, Płaszczyk/Chanel Tribute, Szpilki/Fallen Angel


Druga, bardziej elegancka stylizacja. Do kompletu Roberto Cavalli dobrałam żakiet i szpilki od Valentino oraz pasującą do całości kopertówkę. Pod koszulkę założyłam bluzkę z białym kołnierzykiem :)
Żakiet/ Valentino Tribute, Bluzka/ Special Offer, Komplet (koszulka, spodnie)/ Roberto Cavalli, Kopertówka/ Decades, Szpilki/ Valentino Tribute

Ostatnia ze stylizacji zrobiona ze spodniami ze StarDesign. Ich twórczynią jest Oliwcia_paris (jeśli się nie mylę nadal można je u niej kupić). Stylizacja stosunkowo prosta, jednak według mnie ma to coś ;)
Żakiet/ It Girls, Tunika/ Wild Candy, Pasek/ Limited Edition, Spodnie/ StarDesign by Oliwcia_paris, Buty/ Cheap Monday





























Jak Wam się podoba?
Chcielibyście więcej? :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post, piękne stylizacje. Najbardziej podoba mi się nr. 1 :) Oczywiście, czekam na więcej :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł oraz stylizacje! Bardzo chciałabym zobaczyć więcej takich postów c:

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i ostatnia stylizacja cudowne. Świetny artykuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękna twarz, która pasuje do większości stylizacji. Wszystkie są ładne, ale 1 jest najladniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie ostatnie stylizacje są mistrzowskie. Bardzo podoba mi się artykuł i z niecierpliwością czekam na kolejny ;)
    domsot

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy