poniedziałek, 9 grudnia 2013

I Want Crazy.

Jakoś tak uwielbiam tą stylizację. Dawno nie robiłam czegoś takiego z tą sukienką, ogólnie rzadko jej używam, a przecież jest świetna. Połączenie jej, 3 topów i kurteczki jest dla mnie ciekawe i takie jakieś inne. Wiem, że bredzę od rzeczy, ale ja już tak mam. Trzeba się przyzwyczaić ;))








Bluzki/ Special Offer, Limited Edition, project by Kejt05
Kurtka/ Wild Candy
Sukienka jako spódnica/ DvF Tribute
Torebka/ Chanel Tribute
Buty/ Apres Ski











5 komentarzy:

  1. Wow *.* Naprawdę ślicznie. Sukienka świetnie wygląda jako spódnica. Fajnie, że dodałaś jeszcze świąteczny akcencik - świetny top autorstwa Kejt05 ;) Lubię to ! :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja! Ten projekt Kejt jest świetny!

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Stylizacje z projektami są ciekawe. C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki bluzce czuć klimat nadchodzących świąt :) Bardzo mi się podoba, nic bym nie zmieniła.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tej ślicznej spódniczki, chętnie bym Ci ją ukradła, huehue :DD Stylizacja jest świetna, bardzo mi się podoba ta bluzka, ale czy nie lepiej dodać więcej dodatków lub coś pozmieniać, aby wpasować się w bluzkę? Tu renifer, tam elegancka spódnica, skórzana kurtka. No coś tu nie gra. Mimo tego, to jest fajnie :)
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy