czwartek, 5 grudnia 2013

Powitanie

Cześć i czołem! Zwracam ukłony w Waszą stronę, drodzy czytelnicy bloga Spectrum of Stardoll! Dominik dał mi szansę pisania na tym blogu, a ja pragnę jak najbardziej ją wykorzystać. Myślę, że przyjmiecie moją osobą chociaż z lekkim entuzjazmem i mnie polubicie. W przeogromnym skrócie- jestem Paulina (na stardoll palinkaa1997). W maju skończyłam 16 lat. Moje zainteresowania? Zależy od nastroju, ale głównie są to: rysownie, czytanie a i również pisanie.
Nie przedłużając- moja pierwsza stylizacja. Uważam, że nie jest nie wiadomo jak wymyślna, ale zdecydowanie jest przemyślana i jestem zdania, że wszystko do siebie pasuje w tym zestawieniu. Co Wy na to? Czekam na Wasze wszelkie opinie (wszelkie opinie- nie oznacza to tzw. "hejtowania").

 

PS Zwykle moja doll nie ma takiej "szopy" na głowie, zmieniłam ją na potrzeby stylizacji- taka fryzura wydawała mi się niezwykle współgrać :)

9 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja, a wykonanie graficzne też niczego sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest okej, ale twarz mi się nie podoba i uwazam, że tu nie pasuje (w sensie, że do stylki) ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem jakaś taka zwykła. Podoba mi się połączenie butów i torebki, co do twarzy jestem na nie. Poza tym kawałek zdania z "a i również" jest nieprawidłowy:p W każdym razie powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest dość ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na twoją pierwszą stylizację na tym blogu,to ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość fajna stylizacja. Nie podoba mi się jedynie twarz ;) Życzę powodzenia w pisaniu na blogu ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Może stylizacja nie zachwyca, ale przecież to twoja pierwsza na tym blogu. Jednak te włosy jakoś mi tu nie pasują. Powodzenia!

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest to zachwycająca stylizacja, twarz również nie powala na kolana. Raczej szopa na głowie to nie był dobry pomysł, przynajmniej według mnie. Stylizacja nudna, nijaka. Kopertówka niby kolorystycznie pasuje, ale ja raczej użyłabym tutaj zwykłej, czarnej torebki, na łańcuszku np.
    Muszę Cię pochwalić za nogę. Fajnie jest jest zrobiona xD
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że miałaś dobry pomysł, ale wykonanie zawiodło. Mam mieszane uczucia względem owej stylizacji. Mimo wszystko można to wybaczyć, bo przecież każdy ma te lepsze i gorsze outfity.
    domsot

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy