wtorek, 31 grudnia 2013

Happy New Year!


Hej, moi drodzy. To mój ostatni wpis w tym roku!
Postawiłam w dzisiejszej stylizacji na barwy: czarną, mocno różową oraz złoto-żółtą. Czarna uspokaja stylizację, która 'krzyczy' różem- akcentem na szpilkach i koszulką (lekko przerobioną). Aby szyja także należycie się bawiła, założyłam hit ostatnich tygodni- łańcuch, który współgra z klamrą od paska, a także kamyczkami na butach. Do tego makijaż, dosyć mocniejszy, szczególnie rzęsy. Podoba Wam się?

Wszystkiego dobrego w nowym roku, 2014 :)





















Łańcuch- Original Future
Marynarka- It Girls
Bluzka- darmówka (+ boska przeróbka w Paint, brawo JA)
Spodnie- Bonjour Bizou
Buty- Frankie Morello Tribute

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja.
    Również życzę wszystkiego dobrego w 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku,stylizacja ok.
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładnie ustawienie nóg, śliczna stylizacja, szczęśliwego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja i wzajemnie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, wszystko ze sobą współgra :)
    Również życzę wszystkiego dobrego w 2014 roku ;)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ładnie :o Ja również życzę wszystkim szampańskiej zabawy oraz szczęśliwego nowego roku!
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, prosta stylizacja. Również życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  8. Happy New Year! Ładna stylizacja :d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy