środa, 11 grudnia 2013

Wnętrzomania #2

Witajcie kochani ! 
Dzisiaj pokażę wam moje dzieło, które stworzyłam z myślą o tych, którzy nie zamierzają kupować SS. 
Wszystko jest stworzone z rzeczy kupionych za starmonety. Admini nie dają nam zbyt wielu dobrych wnętrz za sm, więc myślę, że te z którego ja korzystałam jest najlepsze.Asortyment starplazy też jest ubogi, jeśli chce się stworzyć coś tylko za sm, więc trudno mi było wykombinować coś sensownego i przyjemnego dla oka. Wyszło tak jak niżej. Jak dla mnie, jest w miarę dobrze. Oczywiście trzeba trochę wydać tych stardollowych 'groszówek', jednak myślę, że się opłaca.
 Zostawię ten pokój w moim apartamencie >klik< przez jakiś czas, byście - jeśli chcecie, mogli sprawdzić (i korzystając z nowej funkcji na stardoll ewentualnie kupić) to co wam się spodoba ;)






9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wnętrze. Fajnie, że jest takie kolorowe :) Aż nie mogę uwierzyć, że wszystko jest za sm :O
    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne wnętrze:) Jakoś nie chcę mi się wierzyć, że to wszystko zrobiłaś za sm:)

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytulnie i bardzo korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na to wnętrze mam mieszane uczucia. Z jednej strony jest ładnie i tak jak koleżanka u góry napisała- przytulnie. Podziwiam Cię, za zdrobienie pokoju prawie w całości ze starmonet, mało komu się to udaje. Jednak po głębszym przyjrzeniu się, widzę kilka wad tego pokoju. Jak dla mnie widok za oknem jest trochę ubogi. Kępa krzaków, kostka i wieża Eiffla. A gdzie coś, co by ten widok urozmaiciło? Nie podoba mi się jeszcze ta czarna szafka. To znaczy ładna jest, ale jak dla mnie kolorystycznie do tego pokoju za ciężka. Wszystko w ciepłych barwach (a przynajmniej w większości) a tu nagle czarna szafka jak kloc wepchnięta w róg. No coś tu nie gra.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za tak wyczerpującą opinię, mam nadzieję, że będzie ich więcej ! Przyznaję, że wnętrze nie jest idealne, ale próbowałam zrobić coś dla wszystkich, czyli za starmonety. Jako, że admini rzadko dodają coś sensownego, co dało by się połączyć, wyszło jak wyszło. Jednak jak dla mnie, mając ograniczone ruchy wyszło dobrze :)

      Usuń
  5. Na prawdę świetnie.Trudno uwierzyć że to wnętrze jest tylko i wyłącznie za sm . ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Podziwiam twój pomysł i inicjatywę. Nie długo kończy mi się SS, więc będę musiała zacząć oszczędzać i nie będę miała "luźnych" stardollarów. Na pewno skorzystam z twojego poradnika, gdy tylko uzbieram trochę starmonet.
    domsot

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy