niedziela, 15 grudnia 2013

Klasyka z pazurem.

Dzisiejsza stylizacja jest dość klasyczna, głównie ze względu na czarno - białą kolorystykę z elementami srebrnego. Powiedziałabym nawet, że jest grzecznie. By dodać temu setowi "pazura", zostawiłam odkryty brzuch mojej doll. Nie mogłam się zdecydować, z którą torebką jest lepiej, dlatego zamieszczam dwie wersje stylizacji. Jakie jest Wasze zdanie na temat outfit'u? Lubicie takie klasyczne połączenia?



bluzka - B.Bizou
kurtka - Callie's Picks
spodnie - darmówka
szpilki - nelly.com
kapelusz - Killah
kołnierzyk - Special Offer
torebka 1 - Chanel Tribute
torebka 2 - Callie's Picks

8 komentarzy:

  1. 1 wersja bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopertówka z Chanel lepsza. C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy twoja doll jest w ciąży? xDD Wygląda to tak, jakby się w koszulkę nie mieściła i brzuch jej się odkrył, nwm dlaczego. Ogólnie mówiąc stylizacja fajna, bardziej podoba mi się pierwsza wersja. Myślę że zakryty brzch byłby lepszy noż taki "ciążowy".
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje bardzo podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza wersja jest lepsza, ale spodnie użyte w stylizacji mi się nie podobają . Nie wiem czy do końca osiągnęłaś pożądany efekt, ale stylizacja jest poprawna. Przy kilku poprawkach byłaby bez zarzutu. :)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne stylizacje. Zmieniłbym spodnie i ewentualnie bluzkę, ale ta może być :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza wersja lepsza. Ja osobiście zakryłabym brzuszek :p

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy