środa, 18 grudnia 2013

Wnętrzomania #3 + mini loteria.

Witam was ponownie ! Dziś trzecia odsłona wnętrzomanii. Postanowiłam wam pokazać jak można urządzić pokój główny. Jako, że nie można ustawić tam żadnego wnętrza, trzeba wykazać się pomysłowością i samemu zbudować własne. Ja postawiłam na szarość. Szczerze mówiąc uwielbiam wnętrza w tym kolorze (no i białym ;). Bardzo ważnym elementem, jest zrobienie pewnego rodzaju perspektywy , by nic nie działo się na jednej płaszczyźnie, jakieś wnęki, inne pokoje bardzo dobrze się sprawdzają (w moim wypadku jest to hol i sypialnia). Polecam również skonstruować okno bądź taras, można powiedzieć, że rozświetla to aranżację. Pamiętajcie również, by nie szaleć z kolorami. Nie wygląda to atrakcyjnie, kiedy robi się wnętrze we wszystkich kolorach tęczy, wtedy wychodzi tylko wielki misz-masz i nie ma na czym skupić oka. Postawcie na 3-4 kolory oraz ich odcienie. Dodatki również grają dużą rolę, jednak z nimi też nie warto przesadzać, by nie pojawił się wcześniej wspomniany bałagan. Jeśli będziecie mieli jakieś pytania, zachęcam do zadawania ich pod tym postem, bądź w mojej księdze gości ;)


(kliknij aby powiększyć)


A teraz loteria !

w a r u n k i :
*być obserwatorem bloga
*zgłosić się pod postem


Wyniki pojawią się w następnym poście za tydzień.
(25.12.13)

14 komentarzy:

  1. Świetny pokój! Bardzo mi się podoba :)
    Oczywiście zgłaszam się.

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Slowia12313
    chciałabym 2 lub 8

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie. C: Popracuj jedynie trochę nad interpunkcją i przecinkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje artykuły. Są przejrzyste i miło się je czyta, a do tego te cudowne pomysły na zaaranżowanie wnętrz. Przy okazji zgłaszam się do loterii. :)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny pokój ;)
    Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim bardzo fajny pomysł na pokój! :) Fajnie czyta się twoje artykuły. Zgłaszam się do loterii :3.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wnętrze, dużo się przy nim napracowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można powiedzieć, że i tak, i nie :D nigdy nie zostawiam wnętrza po pierwszym pomyśle, ciągle coś zmieniam, dodaję, odejmuję. Czasami potrafię tydzień przemieszczać wszystko dla takiego efektu jaki chcę uzyskać :D

      Usuń
  8. Jeny jaki piękny pokój *.* Szkoda, że ja nie mam takiego wyczucia :C A druga sprawa, która mnie martwi to, to, że nie można projektować już tych płytek, z których często robiłem podłogę lub ściany :(
    Zgłaszam się do loterii :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wnętrze ;)

    _Klaudiaaa_

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna aranżacja :)
    Zgłaszam się chciałabym 1 lub 8
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy