wtorek, 3 grudnia 2013

Komentator tygodnia

Tak, wreszcie wyniki komentatora tygodnia. Jednego z bardziej prestiżowych konkursów na tym blogu.

A więc, komentatorem (w sumie to dwu tygodnia) zostaje:
Lawliet.
Gratulację, wygrywasz 140sd oraz torebkę Le.

Wyróżnienia (po 20sd):
the_gusty oraz MeLolitka.

Na zgłoszenie się po nagrody macie 48H.
Osoby, które zostały wyróżnione proszę, aby tylko wystawiły coś za 20sd z wliczoną prowizją.

Pozdrawiam i gratuluję/Dominik. 

EDIT: Nie chcę zaśmiecać bloga, dlatego od razu daję wyniki castingów.
Na bloga dostały się następujące osoby:
synopsa (dział Wnętrzomania),
palinkaa1997 (Redaktor dzienny),
Sandi1200 (Kącik Makijażysty).

Proszę was o kontakt na moje gg (numer w zakładce "Załoga bloga".)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję. Szkoda, że dla mnie nie znalazło się tam miejsce :C Komentowałem wszystkie ostatnie posty na bieżąco ... No ale cóż... Może następnym razem.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staraj się dalej, a w następnym tygodniu może ci się uda. :)))

      Usuń
  2. Ogromne dziękuję, naprawdę, jest mi niezmiernie miło! :) I gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Komentatora i dla nowych redaktorek (napisałam już na gg).
    palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy