wtorek, 24 grudnia 2013

Elegancja w trzech kolorach (i święta).

Na wstępie chciałabym Was poinformować, że zostaję na blogu i oficjalnie dołączam do załogi, tak więc będziecie musieli się ze mną męczyć ;) 
Czujecie tą magię świąt? Bo ja niezbyt. Śniegu nie ma, jest zdecydowanie za ciepło jak na zimę, jedynie zapachy z kuchni i choinka w salonie dają odczuć, że dziś Wigilia. A skoro już jesteśmy w temacie: wesołych świąt, kochani!
Co do stylizacji: chciałam, by była elegancka i szykowna i taka, że moja doll spokojnie mogłaby zasiąść w niej do wigilijnej wieczerzy. Bazą był blazer z Elle (ja zakupiłam go w Callie's Picks) i torebka. Połączenie kolorystyczne jest dość proste: czerń, biel i róż. Nie jestem z niej do końca zadowolona, ale opinia należy do Was. Jakie jest Wasze zdanie na temat outfit'u?



bluzka - 80 Million Stardolls
blazer - Callie's Picks
spodnie - Pretty n' Love
torebka - Callie's Picks
platformy - Callie's Picks
korale - Fallen Angel
kapelusz - Killah

Większość ciuchów użytych w stylizacji jest z Callie's Picks, zauażyliście? ;)

10 komentarzy:

  1. Odwróciłabym tę lekko zgiętą nogę (odwrócić stopę), bo tak nie wygląda zbyt naturalnie.
    Stylizacja jest cudna, jeśli chodzi o bluzkę- też ją mam i od dłuższego czasu myślałam, co by z nią stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt!
    Stylizacja ładna, ładne spodnie podobne do tych z LE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest okej, tylko noga nie wygląda naturalnie. Jeszcze bluzka bez napisu wyglądałabym lepiej, ale co możesz zrobić? tylko ją wymienić ;3
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  4. wow. Śliczna < 3 Zakochałam się ;d WESOŁYCH !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja! Ja też nie zbyt czuję magię świąt ;/

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałabym jeden odcień różu, ale mimo wszystko stylizacja mi się podoba. Wesołych świąt! :))
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja. Po prostu brak słów.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy