poniedziałek, 16 grudnia 2013

I'm happy!


Dobry wieczór! Mój okres próbny skończył się z upływem wczorajszego dnia, jednak udało mi się i jestem w załodze! Dziękuję Dominiku :)

Co Wy na to? Cieszycie się, czy jesteście raczej zawiedzeni?
Przygotowałam dla Was dzisiaj stylizację z tą świetną spódniczką- darmówką (cóż za zbieg okoliczności, dopiero pisałam o darmówkach- perełkach). Krótko, zwięźle i na temat. Zakochałam się w tej stylizacji.





















Kurtka- Wild Candy
Biustonosz- Basic
Gorset- Pretty n Love
Pasek- It Girls
Spódnica- darmówka
Rajstopy- Basic
Buty- Basic

7 komentarzy:

  1. robisz śliczne stylizacje i cieszę się, że zostajesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę ze zostajesz w załodze ;)
    Spódniczka śliczna i na pewno ja zrobię. Stylizacja też ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że zostajesz :) Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu. Co do dzisiejszej stylizacji, to bardzo mi się podoba. Ciekawe wykorzystanie nowej darmówki.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo cieszę się, że zostajesz! Świetna stylizacja c:

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja , z genialnym użyciem darmowej spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy