czwartek, 12 grudnia 2013

Moro.


Cześć Wam.
Jako tako. Średnio jestem zadowolona z efektu. Widać, że robione na szybko, ale już usypiam, a chciałam coś dzisiaj dodać.
Jeszcze trochę i skończy się mój okres próbny na tym blogu. Nie wiem, czy zostanę, nie mam zielonego pojęcia. Chciałybyście/Chcielibyście, abym została?
Na sobotę szykuję najobszerniejszy post ze wszystkich, które tutaj napisałam.Mam nadzieję, że uda mi się go stworzyć.




















Kapelusz- Killah
Sweter- Rio
Naszyjnik- Bonjour Bizou
Spodnie- Cheap Monday/ Nelly.com
Torba- Mr.
Buty- Callie's Picks

7 komentarzy:

  1. Stylizacja jest bardzo ładna, ale zmieniłabym spodnie. Zawsze miałam problem z wykorzystaniem tego swetra.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosyć ładna, ale nie podoba mi się połączenie tego swetra ze spodniami moro :/

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nie jest zła, ale te spodnie nie zbyt pasują.

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy