wtorek, 31 grudnia 2013

Będzie, będzie zabawa! Czarno - srebrna, sylwestrowa stylizacja.

Witam Was, kochani! Dzisiaj Sylwester - szampańska zabawa i wyczekiwanie Nowego Roku. Ja życzę Wam, aby dzisiejsza noc była  udana, a nadchodzący rok był lepszy od tego mijającego. 
Dzisiejsza stylizacja jest typowo sylwestrowa. Wykorzystałam w niej znane wszystkim dobrze połączenie czerni i srebra. Zaczęłam od topu z najnowszej kolekcji Voile Holiday Shop, dodałam piękną, czarną narzutkę i srebrną spódniczkę, w której po prostu się zakochałam. Dobór dodatków był tylko formalnością - torebka z Chanel i klasyczne szpilki. Całość jest według mnie ładna i spójna, a moja doll spokojnie mogłaby pójść w stylizacji na sylwestrowy bal. Jakie jest Wasze zdanie na temat outfit'u?



top - Voile Holiday Shop 
narzutka - Millionaire Mansion Fashion 
spódniczka - Voile
 torebka - Chanel Tribute 
szpilki - Velvet Orchid 




7 komentarzy:

Obserwatorzy