środa, 18 grudnia 2013

Dziwne połączenie


Witajcie. Dzisiejsza stylizacja to według mnie dosyć nietypowe połączenie rajstop z koturnami. Może większość z Was nie będzie do tego pomysłu przekonana, jednak ja jestem na tak. Gołe nogi nie wyglądały zbyt ładnie.
Biologia- mutacje- transwersje, translokacje, mutacje aneuploidalne, delecje, dupliikacje i inne- jeszcze chwilkę będzie trzeba z tym posiedzieć.




















Kurtka- Archive
Top- Basic
Łańcuch- Original Future
Szorty- Bonjour Bizou
Rajstopy- Basic
Buty- Jean Paul Gaultier Tribute

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ! Świetne połączenie kolorystyczne. Aż żałuję, że sprzedałem koturny :C

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również się podoba to połączenie :) Pięknie to wygląd :)
    anitkab

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem na tak. Dzięki żółtemu akcentowi stylizacja nie jest nudna. Dodałbym tylko jeszcze jakiś pasek w owym kolorze. Nie mam żadnych zastrzeżeń. :))
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja średnio mi się podoba. Żółte buty do niczego nie nawiązują. Mogłabyś dać jeszcze torebkę lub pasek w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie. Posiadasz świetne żółte koturny *-*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy