środa, 4 grudnia 2013

Wnętrzomania #1

Witam ! Mam na imię Ela (na stardoll - synopsa), i od dziś będę prowadziła dział Wnętrzomani. Nie przedłużając, przejdźmy do tematu. Jako, że zasugerowano mi, bym dodała jakiś poradnik, postanowiłam tak zrobić. Jeszcze nie wiem, jak będzie to wyglądało w przyszłości, jednak na dzień dzisiejszy prezentuje się to tak jak niżej.
Enjoy !




Zaczęłam od ogarnięcia wnętrza. Jako, że czasami nie podobają mi się te proponowane przez administratorów, często próbuję je zmienić. Na dole macie prosty przykład, który każdy może wykonać. Polega to na odwzorowaniu konturów ścian płytkami ze stardesign i dodaniu cieniowania ścinami z Basic Decor. Ja użyłam bieli i beżu, jednak mogą to być dowolne kolory, które wam się podobają i dobrze się komponują. Dobrym elementem jest też dodanie okna, gdyż nadaje wnętrzu wrażenie, że coś się dzieje.



Gdy już mamy wnętrze, które nam odpowiada, trzeba je udekorować. To jest coś, co niekoniecznie wszystkim wychodzi.
Na początku określamy jakiego typu wnętrze chcemy zrobić. Czy to ma być sypialnia, kuchnia, ogród, a może łazienka ? W tym przypadku padło na salon. Jako, że nie ma salonu bez kanapy czy stołu, tak więc od tego zaczęłam. Postawiłam na czarny stolik i białą kanapę. Dalej, próbując zapełnić puste kąty w naszej aranżacji skonstruowałam prostą szafeczkę DIY, dodałam schody i dywan. Przyozdobiłam wszystko dodatkami koloru mebli i jakimiś mocnymi akcentami, jak pomarańczowe czy brązowe poduszki, by nie było mdło. 



Mam nadzieję, że się podobało oraz zachęcam do komentowania, co o tym sądzicie.


10 komentarzy:

  1. O, ciekawie, ciekawie. Zazdroszczę, bo ja w tworzeniu i dekorowaniu apartamentu jestem poniżej poziomu krytyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie ten pokoj :) moze tez pokombinuje cos z tym wnetrzem bo jakis czas temu je kupilam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :O Jestem pod wrażeniem *.* Piękna aranżacja, szkoda, że ja nie mam takiego wyczucia, jeżeli chodzi o dekorowanie wnętrz. Możliwe, że zaczerpnę inspirację z Twojego wnętrza ;) ( chciałem tylko jeszcze dodać, że płytek nie ma już niestety w stardesign :C )

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystałam z płytek z pierwszej strony stardesign za 4 sd ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie! Może spróbuje coś takiego stworzyć:)

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wystrój wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem, jak z nudnego wnętrza zrobiłaś pełen podziwu, prosty do zrobienia pokój :)) Świetne meble, fajnie dobrane kolorystycznie. Parę drobiazgów sprawiło fajną atmosferę. Gratuluję takiego talentu i już nie mogę się doczekać następnego wnętrza :*
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona efektem końcowym. Nie potrafię ładnie zaaranżować wnętrz, a co dopiero je przerobić. Życzę dalszych sukcesów :D
    domsot

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy