piątek, 13 grudnia 2013

Kącik makijażysty.

Witajcie ponownie. Bardzo się ciesze z tylu ciepłych słów pod poprzednim postem. Postanowiłam posłuchać rady Diana.Miss2 i zrobić przejścia między cieniami. Efekt według mnie jest lepszy , ale liczy się wasza ocena. Dzisiejszy makijaż kojarzy mi się z kolorami we wzorze moro. Ciemna zieleń , brąz i czerń to zupełne przeciwieństwo makijażu, który pokazałam w poprzedniej części. Tak więc zaczynamy :
Kosmetyki, których potrzebujemy aby wykonać ten makijaż :

Na początku w wewnętrznych kącikach oczu używamy zielony cień.
Na środku naszego oka używamy brunatnego cienia.
W zewnętrznych kącikach malujemy czarnym cieniem.
Dolną powiekę podkreślamy czekoladowym i miętowym kolorem( uwielbiam miętową czekoladę ♥).
Usta naszej doll podkreślamy jasno brązową szminką.
Tak prezentuje się gotowy makijaż :
Podoba wam się?
Co byście zmienili? / Sandi1200



9 komentarzy:

  1. Trzeba jeszcze popracować. Słabe przejścia nadal, kolory nie łączą się płynnie, szkoda. Zielony jest zbyt intensywny, przygaszony byłby lepszy. c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny...trochę za wysoko pomalowane oczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest nieestetycznie wykonany, a do tego wieje nudą. Źle wykonane przejścia i niedbale nałożone cienie nie poprawiają sytuacji. Jeszcze musisz popracować nad tymi rzeczami. Mam nadzieję, że w następnym poście pokażesz coś ciekawszego i niebanalnego.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś ten makijaż nie wpadł w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się. Oczy są za wysoko pomalowane i krzywo. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przypadł mi do gustu. Jest nierówny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyszło najlepiej... Zielony cień nałożony jest nierówno i nieestetycznie.

    patrkdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczy są krzywo i za wysoko polalowane.

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy