wtorek, 10 grudnia 2013

Cześć.

Witajcie! Mam na imię Sandra, mam 13 lat. Na blogu będę prowadziła dział pt. Kącik makijażysty. Na stardoll możecie mnie znaleźć pod nickiem Sandi1200. Interesuję się fotografią i modą. Uwielbiam rysować i śpiewać. Na razie jestem na okresie próbnym , ale mam nadzieję że zostanę z wami na dłużej. Nie będę was dłużej zanudzać, więc przejdę do pierwszego odcinka ( w moim wydaniu) kącika makijażysty.
Na początku malujemy oczy białym cieniem w wewnętrznych kącikach.

   Następnie szarym cieniem malujemy do końca naszych oczu.
W miejscu łączenia się cieni dodajemy  niebieski cień.
Dół oka podkreślamy cieniem o lawendowej barwie.

Usta malujemy szminką w kolorze karnacji naszej doll.
Tak prezentuje się gotowy makijaż !
Co o nim sądzicie?

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Postanowiłam dodać taki makijaż, ponieważ uważam , ze piękno tkwi w prostocie.
      Sandi1200

      Usuń
  2. Witamy!!! Świetny makijaż :)

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy na blogu :) Prosty makijaż, ale dość staranny. Połączenie barw kojarzy mi się z pogodą za oknem. To chyba przez te zimną kolorystykę, którą wybrałaś. Pozostaje mi życzyć, abyś została na blogu jak najdłużej!
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;) Życzę powodzenia na blogu :) Co do makijażu - bardzo mi się podoba. Jest prosty, staranny, czyli taki, jaki lubię. Myślę, że zainspiruję się kiedyś i zrobię podobny make - up.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w prowadzeniu tego działu :) Jak na Twój pierwszy makijaż tutaj to nie jest źle, powiedziałabym nawet, że jest świetnie, ale razi mnie trochę brak widocznego przejścia białego z morskim. Jest to niestety bardzo widoczne, a w przybliżeniu wygląda to dziwnie. Zawsze staraj się robić przejścia między jednym kolorem, a drugim- taka moja mała rada :D
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam na blogu. Muszę przyznać,że ten makijaż jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy